Wednesday, May 1, 2019

ဘရဏီေမ

က်မနာမည္ ဘရဏီေမ။ ေနတာက မႏၲေလး အခုက်မအသက္ ၁၉ ႏွစ္ျပည့္ဖို႔ တစ္ရက္ပဲလိုေတာ့တယ္။ က်မက ၁၀တန္းေအာင္ပီး ရတနာပံုတကၠသိုလ္မွာ E major တက္ေနတာေပါ့။ က်မကိုရွင္တို႔ရွာခ်င္ရင္ေတာ့ ေက်ာင္းမွာလာမရွာနဲ႔ေနာ္ မရွိဘူး။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ေက်ာင္းတက္တာကနည္းနည္း ေက်ာင္းထဲမွာ အီစီကလီရိုက္ပီး ေလွ်ာက္လိမ့္ေနတာကမ်ားမ်ားေလ။ ေနတာကေတာ့ အေဖဝယ္ေပးထားတဲ့ ကြ်ဲဆည္ကန္ဖက္ကအိမ္မွာ တစ္ေယာက္ထဲေနတယ္။ အေဖက ေနာက္မိန္းမနဲ႔သူ႔အိမ္မွာသူေနတယ္။ က်မကိုအေဖကမိတဆိုးေလးဆိုပီးအလိုလိုက္ထားတယ္ေလ။ အေမက အေဖနဲ႔ကြဲပီး နိုင္ငံျခားက အဘိုးနဲ႔အဘြားဆီမွာပဲေနေတာ့တယ္။ ျပန္လဲမလာေတာ့ဘူး။

က်မကေတာ့ အသက္ ၁၈ႏွစ္ျပည့္တဲ့ေန႔မွာပဲ က်မအေဖက ေဟာဒီအိမ္ကို ေမြးေန႔လက္ေဆာင္အျဖစ္ေပးတယ္။ က်မကလဲ တစ္ေယာက္တည္းပဲေနခ်င္ေတာ့တာနဲ႔ ဒီကိုေျပာင္းေနတာ တစ္ႏွစ္ေက်ာ္ပီ။ အေဖက မိုးကုတ္ကသူေဌးေတြနဲ႔ေပါင္းပီး လမ္းေၾကာင္းေတြရ သူေဌးျဖစ္လာတယ္။ က်မကို အိမ္တစ္လံုးအျပင္ ကားတစ္စီး ဆိုင္ကယ္တစ္စီးပါေပးထားတယ္။ ေငြလဲလိုသေလာက္သံုးခြင့္ေပးထားတယ္။ ေနာက္ဆံုးေပၚဖုန္းေတြ ပစၥည္းေတြအကုန္သံုးနိုင္ျဖဳန္းနိုင္တယ္။

က်မအတြက္ေငြဆိုတာအေဖရွိေနရင္ သူ႔ေျခသလံုးေမႊးလိုပဲ လိုတဲ့အခ်ိန္သြားဆြဲႏုတ္ရံုပဲ။ ဒါေပမယ့္ က်မကိုယ့္ဖာသာကိုလဲ ပိုက္ဆံရွာခ်င္တယ္။ ဒါေၾကာင့္က်မအလုပ္ရွာလုပ္တယ္။ အရင္ဆံုးလုပ္တဲ့အလုပ္က ဘာလဲဆိုေတာ့.........

လြန္ခဲ့ေသာ ႏွစ္ႏွစ္ခန္႔က

"ရွင္နဲ႔က်မကြာမယ္ လံုးဝမေပါင္းနိုင္ေတာ့ဘူး"

"ဟားဟားး ကြာေပါ့ကြ အခုကြာမလား"

"ရွင္..... ရွင္"

"ဘာလဲ မင္းေနာင္တရေနတာလား ဟားးဟားးဟားးးဟားးး"

က်မမ်က္ဝန္းထဲက မ်က္ရည္စေတြကို အေမ့ကိုမျမင္ေစခ်င္ဘူး။ က်မဆယ္တန္းစာေမးပြဲကို ေအာင္ရံုသာေအာင္ခဲ့တယ္။

"သမီး ပညာတတ္ေအာင္လုပ္ သမီးပညာေတြထပ္သင္ပါ ပီးရင္ အေမဟိုကေနလွမ္းေခၚမယ္ သမီးလိုက္လာခဲ့"

"ေမေမတို႔ဘာလို႔ကြဲမွာလဲ သမီးကိုဒီအရြယ္ေရာက္မွ ေမေမရယ္ သည္းခံလို႔ရရင္ သည္းခံလိုက္ပါေနာ္"

"ေမေမ သည္းခံခဲ့တာ သမီး ၁၀ တန္းမေအာင္ခင္ကတည္းကပဲ အခုေတာ့ ဘယ္လိုမွသည္းမခံနိုင္ေတာ့ဘူး"

"ေဟ့ ငါ့သမီးကို မင္းေခၚသြားစရာမလိုဘူး မင္းဖာသာမင္းဆင္းသြား"

"ဒါ က်မကိစၥပါ အခုေတာ့ က်မတစ္ေယာက္ထဲဆင္းမွာ စိတ္ခ် ဒါေပမယ့္ က်မ တစ္ေန႔ျပန္လာေခၚမွာ က်မသမီးကို မိေထြးလက္ထဲမွာ လံုးဝမထားနိုင္ဘူး"

"ဒါ ငါ့ကိစၥပါ ငါ့သမီးကို ငါေပ်ာ္ေအာင္ထားမယ္ မင္းငါနဲ႔ကြာရွင္းပီးရင္ မင္းနဲ႔ငါ့သမီးလံုးဝ ပတ္သတ္စရာမလိုေတာ့ဘူး"

"အခုခ်ိန္မွာ ရွင္နဲ႔က်မဘယ္လိုမွ ညိွႏွိဳင္းစရာအေၾကာင္းမရွိဘူး အခ်ိန္တန္ရင္ က်မဖာသာက်မနည္းနဲ႔ က်မသမီးကိုရေအာင္ျပန္ေခၚမယ္"

အဲ့ဒီေန႔က ေမေမအိမ္ေပၚကဆင္းသြားတယ္။ က်မ မငိုပါဘူး က်မ ေဖေဖ့ကိုလဲ မမုန္းသလို ေမေမနဲ႔လဲအတူတူေနခ်င္တယ္။ က်မတညလံုးအိပ္မေပ်ာ္ဘူး။ က်မညလံုးေပါက္ အင္တာနက္ထိုင္သံုးေနခဲ့တယ္။ က်မကိုယ့္စိတ္ထြက္ေပါက္ကို ကိုယ့္ဖာသာကိုရွာခဲ့တယ္။ အေဖကလဲ တညလံုးျပန္မလာဘူး။ က်မအိမ္မွာတစ္ေယာက္ထဲ အေဖ့ laptop နဲ႔ အင္တာနက္သံုးေနမိတယ္။ အေဖ့ laptop ထဲမွာ ေအာကားေတြအမ်ားၾကီးပဲ။ က်မသိသေလာက္ အေဖကအရမ္း တဏွာၾကီးတယ္။ က်မလဲ အေဖမသိေအာင္ က်မဖုန္းထဲကို အေဖ့ laptop ထဲကေန ကူးထားလိုက္တယ္။ အင္တာနက္သံုးေတာ့လဲ search history မွာ ေအာဝက္ဆိုဒ္ေတြကေတာ္ေတာ္မ်ားတယ္။ က်မလဲ မွတ္မိသေလာက္ကို မွတ္ထားလိုက္တယ္။
ေနာက္ေန႔မနက္က်ေတာ့ အေဖျပန္လာတယ္။ က်မကိုစကားလာေျပာတယ္။

"သမီး ေမေမမရွိေပမယ့္ ေဖေဖရွိတယ္ သမီးျဖစ္ခ်င္တာကိုေျပာ သမီးလုပ္ခ်င္တာကိုေျပာ ေဖေဖလုပ္ေပးမယ္"

"တကယ္လားေဖေဖ"

"တကယ္ေပါ့"

"အဲ့တာဆို ေမေမ့ကိုျပန္သြားေခၚေပးပါေနာ္"

"ဒါေတာ့ မျဖစ္နိုင္ေတာ့ဘူး သမီး ေဖေဖတို႔ ကြာရွင္းစာခ်ဳပ္မွာပါလက္မွတ္ထိုးပီးသြားပီ သမီးအတြက္ေဖေဖဒီေန႔ Laptop တစ္လံုးနဲ႔ ipad တစ္လံုးဝယ္ေပးမယ္"

"သမီး ေမေမ့ကိုပဲျပန္လိုခ်င္တယ္"

"ေတာ္ေတာ့ သမီးမျဖစ္နိုင္တာကိုမေျပာနဲ႔ ေဖေဖလုပ္နိုင္တာပဲ ေဖေဖလုပ္ေပးမယ္ ကဲကဲ အဝတ္အစားလဲ ျမိဳ႕ထဲကိုသြားမယ္"

အဲ့ေန႔က က်မကို ေဖေဖက laptop တစ္လံုး Ipad တစ္လံုးအျပင္ Sony ဖုန္းတစ္လံုးပါဝယ္ေပးတယ္။ က်မလဲ ပစၥည္းအသစ္ေတြရေတာ့ စမ္းသံုးခ်င္တာနဲ႔ စိတ္ညစ္တာေတြနည္းနည္းေတာင္ေပ်ာက္သြားတယ္။ က်မလဲတေနကုန္ အဲ့တာေတြနဲ႔ အလုပ္ရွဳပ္ေနတယ္။ ညေရာက္ေတာ့ ေဖေဖက အျပင္သြားတယ္။ က်မလဲ ညကေဖေဖ့ laptop ထဲက ေအာကားေတြကို သြားသတိရပီး သူ႔ laptop ထဲကေန memory stick နဲ႔ သြားကူးထားလိုက္တယ္။ ပီးတာနဲ႔ က်မအခန္းထဲ က်မတံခါးေလာ့ခ်ပီး ေအးေအးေဆးေဆးၾကည့္မယ္လို႔ေတြးလိုက္တယ္။ ဇာတ္ကားေတြကမ်ားေတာ့ က်မကူးေနတာ ည ၁၀ နာရီေလာက္မွပီးတယ္။ ပီးတာနဲ႔ အခန္းထဲေရာက္ေရာက္ခ်င္း တံခါးေလာ့ခ် အက်ၤ ီေတြကို ခြ်တ္ခ်လိုက္တယ္။ တူးပိစ္ပဲက်န္ေတာ့မွ အိပ္ယာေပၚတက္ပီး ေအာကားကို ဇိမ္နဲ႔ၾကည့္လိုက္တယ္။

အိမ္မွာ အင္တာနက္ကလဲ ခ်ိတ္ထားေတာ့ gtalk ေရာ facebook ပါ ဖြင့္ထားလိုက္တယ္။ ဂ်ပန္ေအာကားတစ္ကားကိုဖြင့္ၾကည့္မိတယ္။ ဇာတ္ကားထဲမွာ မင္းသမီးကေခ်ာေခ်ာေလး ဝိုင္းပီးလုပ္ၾကတာ ၄ ေယာက္ေလာက္က ၾကည့္ေနရင္းနဲ႔ က်မေစာက္ဖုတ္ထဲက ယားစိစိနဲ႔ျဖစ္လာလို႔ ဆပ္စမိုင္ဒါအေပၚကေန ေစာက္စိကို ပြတ္မိတယ္။

"ဟင္းးးဟင္းးးးး ေကာင္းးလိုက္တာ"

ဇာတ္ကားထဲကမင္းသမီးလို ေယာက္်ား ၄ ေယာက္သာ ငါ့ကိုဝိုင္းလိုးရင္ ဘယ္လိုေနမလဲမသိဘူးးး လို႔ေတြးမိလိုက္တာနဲ႔

"အူးးးးး အင္းးးး ဟင္းးးးးး"

ေစာက္စိကို ခပ္ျမန္ျမန္ပြတ္ရင္း ညည္းမိတယ္။

"အားးးးး အမေလးးးး အူးးးး ဟင္းးးးးး"

က်မေစာက္ဖုတ္ထဲကေန အရည္ေတြအမ်ားၾကီးထြက္လာတယ္။ ပီးသြားတယ္။ က်မလဲ တခ်ီပီးသြားလို႔ ေရခ်ိဳးခန္းထဲဝင္ သန္႔ရွင္းေရးဝင္လုပ္ ပီးတာနဲ႔ အိပ္ယာေပၚျပန္တက္ပီး ေနာက္ထပ္တစ္ကားထပ္ရွာၾကည့္တယ္။ အဲ့အခ်ိန္မွာ

တံု တံု facebook ကေနမက္ေဆ့ဝင္လာတယ္

"Hi"

"ဟုတ္"

"အိပ္ေသးဘူးလား"

"အင္း"

"စကားေျပာလို႔ရလား"

"အင္း ေျပာေလ"

"နာမည္ဘယ္လိုေခၚလဲ"

"ဘရဏီပါ ယူကေရာ"

"လြင္ဦးပါ"

"ဘယ္ကလဲ"

"မန္းေလးက ယူေရာ"

"ဟုတ္လား မန္းေလးကပဲ"

"ေအာ္ ယူက facebook မွာ ဓာတ္ပံုလဲ မတင္ထားဘူးေနာ္"

"အင္း မတင္ခ်င္လို႔"

"ေအာ္ အင္း ခင္လို႔ရမလား"

"ရပါတယ္ ခင္တတ္ပါတယ္"

"အသက္ဘယ္ေလာက္ရွိပီလဲ"

"၁၇ ယူေရာ"

"က်ေနာ္က ၁၆ ပဲရွိေသးတယ္ မမေပါ့"

"ဟုတ္ပါပီ ေမာင္ေလးရယ္ ဟိဟိ"

"မမက ဘာေက်ာင္းတက္ေနလဲ"

"E major ေလ ေမာင္ေလးေရာ"

"က်ေနာ္လဲ E major တက္မလို႔ သန္ဘက္ခါ ေက်ာင္းအပ္ရမွာ"

"အင္း ဟုတ္တယ္ ေက်ာင္းေတြျပန္ဖြင့္ပီေလ"

"အင္း မမ ကိုေက်ာင္းမွာ လာရွာလို႔ရမလား"

"အင္ အဲ ရေတာ့ ရပါတယ္"

"ရရင္လာရွာမယ္ေနာ္"

"အင္း"

"အာ့ဆို ဒါပဲေနာ္ အိပ္ေတာ့မယ္"

"အိုေက ဂြတ္နိုက္ပါ"

Chat ပီးသြားေတာ့မွ သူ႔ profile ကိုဝင္ၾကည့္မိတယ္။ ဓာတ္ပံုတင္ထားတာေတြ႕လို႔ၾကည့္မိတယ္။ မဆိုးပါဘူး ျဖဴျဖဴေခ်ာေခ်ာေလးဆိုေတာ့ စိတ္ဝင္စားသြားတယ္။ ေနာက္ေန႔ေက်ာင္းမွာ လာရွာရင္ေတာ့ ျပန္ေတြ႕လိုက္မယ္လို႔ ေတြးထားမိတယ္။ ပီးတာနဲ႔ က်မလဲ ေအာကားဆက္ၾကည့္ေနမိတယ္။ ေနာက္ကားက အဂၤလိပ္ၾကီးနဲ႔ ဂ်ပန္မတို႔ အားရပါးရ လိုးၾကတဲ့ကား။ က်မလဲ ဇာတ္ကားထဲက လီးၾကီးၾကီးနဲ႔ အဂၤလိပ္ၾကီးကို သေဘာက်သြားပီး အဲ့လီးနဲ႔သာ က်မေစာက္ဖုတ္ထဲ အလိုးခံရရင္ အီစိမ့္ေနမွာပဲလို႔ စိတ္ကူးယဥ္ပီး ေစာက္ဖုတ္ထဲကို လက္ႏွစ္ေခ်ာင္းနဲ႔ထိုးထည့္ပီး ကိုယ့္ဖာသာကို လိုးေနမိတယ္။

"အားး အားးး အားးး ဟင္းးးးး"

က်မဘယ္လိုမွမထိန္းနိုင္ပဲ အရည္ေတြထြက္ပီး ထပ္ပီးသြားတယ္။

ေက်ာင္းေတြဖြင့္လို႔ ဒုတိယႏွစ္ေက်ာင္းသူျဖစ္လာတာနဲ႔အညီ ရည္းစားေလးလဲ ထားခ်င္စိတ္ကျဖစ္ေနပီ။ စာသင္ခန္းထဲမွာၾကည့္လိုက္ေတာ့လဲ တစ္ေယာက္မွ မၾကိဳက္ဘူး။ ရည္းစားေတာ့ထားခ်င္ပါရဲ႕ ကိုယ့္ကိုရည္းစားစကားလာေျပာတဲ့သူေတြက ပိန္ပိန္မဲေျခာက္ေျခာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္မွျပန္မၾကိဳက္ခ်င္ဘူး။

ႏွစ္စဥ္ႏွစ္တိုင္းက်င္းပေနတဲ့ Fresher welcome က်မွပဲ ကိုယ့္ထက္ငယ္တာေလးေတြသြားပီး ရွိဳးမယ္လို႔ စိတ္ကူးလိုက္တယ္။ ေက်ာင္းဖြင့္ရက္ဆိုေတာ့ စာကလဲသိပ္မသင္ေသးဘူး။ ပ်င္းတာနဲ႔႔ ေက်ာင္းလစ္ဖို႔ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္။ မႏွစ္ထဲက တစ္ေယာက္ထဲေနလာသူမလို႔ ဘယ္သူ႔မွအေဖာ္မေခၚေတာ့ပဲ ကိုယ့္ဖာသာကို ျပန္လာလိုက္တယ္။

အိမ္လဲမျပန္ခ်င္ေသးတာရယ္ ရာသီဥတုပူတာရယ္ေၾကာင့္ ေအးေအးလူလူရွိမယ့္ ေကာ္ဖီဆိုင္တစ္ဆိုင္ဝင္ထိုင္ဖို႔ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္။

Cafe JJ

ခါတိုင္းထိုင္ေနက်ျဖစ္ေနလို႔ ဆိုင္ရဲ႕ေဒါင့္ေလးမွာပဲ ထိုင္လိုက္တယ္။ Cafe Mocha တစ္ခြက္မွာပီး ဖုန္းကိုထုတ္ Facebook ဖြင့္ၾကည့္မိေတာ့။

"ေဟးး မမ ေက်ာင္းမွာလား"

"ဟုတ္ဘူး ေက်ာင္းလစ္လာပီေလ"

"ဟာ ဟုတ္လား က်ေနာ္ကအခု အတန္းတစ္ခုပီးလို႔ မမတို႔အခန္းဖက္ကို ေလွ်ာက္လာေနတာ"

"ဘာလုပ္မလို႔လဲ"

"မမကိုေတြ႕ခ်င္လို႔ေလ"

"အမယ္ ျမင္ျဖင့္မျမင္ဖူးပဲနဲ႔ ဘယ္လိုလုပ္သိမလဲ"

"မမက ေခၚေလ"

"ဟားဟား ေခၚပါဘူး သိျဖင့္မသိပဲနဲ႔"

"အခုဘယ္မွာလဲ အိမ္ျပန္ေရာက္ပီလား"

"နိုး Cafe JJ မွာ"

"ဟာ ဟုတ္လား ဘယ္သူနဲ႔လဲ"

"တစ္ေယာက္ထဲေပါ့"

"က်ေနာ္လာခဲ့လို႔ရမလား"

"ယူ႔ကိုယ္ယူပဲပိုင္တာေလ က်မကပိုင္တာမွမဟုတ္တာ"

"လာခဲ့မယ္ေနာ္"

"သေဘာပါ"

ခဏေနေတာ့ အဲ့ေကာင္ေလးေရာက္လာတယ္။ က်မကိုမျမင္ေသးဘူး။ က်မကလဲ ဆိုင္ရဲ႕ေဒါင့္မွာ အကြယ္နဲ႔ထိုင္ေနေတာ့ သူဘယ္ျမင္မလဲ။ အဲ့တာနဲ႔ သူကရွာေနတာ မေတြ႕မွာဆိုးလို႔ က်မကပဲ လက္လွန္းျပလိုက္တယ္။
မဆိုးပါဘူး facebook ကပံုနဲ႔ အျပင္ကပံုစံနဲ႔ သိပ္မကြာဘူး သားသားနားနားပဲ။ က်မသေဘာက်သြားတယ္။

"မဘရဏီေနာ္"

"ဟုတ္ပါတယ္ လြင္ဦးမလား"

"ဟုတ္ကဲ့"

"ထိုင္ေလ ဘာေသာက္မလဲ"

"ေကာ္ဖီေအးတစ္ခြက္"
စားပြဲထိုးေလးကိုမွာလိုက္တယ္။

"မမက ေတာ္ေတာ္ေခ်ာတာပဲ"

"ဟာဟ ေျမွာက္ေနပီ က်မ ရွင္းပါ့မယ္ ေျမွာက္စရာမလိုပါဘူး"

"တကယ္ေျပာတာပါဗ် မမကိုက်ေနာ္ ျမင္ျမင္ခ်င္းကိုပဲ"

"ေဟ့ ေဟ့ ဟိုးထား ဘယ္လိုလဲကြ အခုမွသိတာေလ"

"ဟဲဟဲ မရဘူးဗ် က်ေနာ္က အခုဆိုအခုပဲ ဇြတ္ပဲ ဒါဆိုဒါမွ ေနာက္လဲေျပာရမယ့္အတူတူအခုထဲက တန္းေျပာထားမွ မမကိုျမင္ျမင္ခ်င္း ခ်စ္တယ္ဗ်ာ"

"ေကာင္ေလး ေသခ်ာလဲစဥ္းစားအံုး ခ်စ္တာလားၾကိဳက္တာလား ျမင္ျမင္ခ်င္းခ်စ္တာဆိုရင္ေတာ့ မယံုနိုင္ဘူးကြယ္ ၾကိဳက္တယ္ဆိုရင္ေတာ့ လက္ခံနိုင္ေသးတယ္"

"အင္းးး ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေျပာရရင္ ၾကိဳက္တယ္ဗ်ာ"

"အိုေက မမကလဲ ဒါမ်ိဳးဆို သေဘာက်တယ္ မမလဲ ေမာင္ေလးကို ျမင္ျမင္ခ်င္း ၾကိဳက္တယ္ကြာ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေပါ့ ဟုတ္ဘူးလား"

"တကယ္လား ဝမ္းသာလိုက္တာ"

"ေဟ့ ေဟ့ ၾကိဳက္တာေနာ္ ခ်စ္တာမဟုတ္ဘူး"

"အင္းပါ ေနာက္က်ခ်စ္ရင္ ခ်စ္လာမွာေပါ့"

"ဟားးဟားး ဟုတ္ပါပီ ကဲကဲ မမကထိုင္တာၾကာေနပီ ေကာ္ဖီေတြေသာက္လိုက္အံုး ပီးရင္ျပန္မယ္"

"ဟုတ္"

က်မပိုက္ဆံရွင္းဖို႔လုပ္ေတာ့ သူက အတင္းက်မလက္ကိုခ်ဳပ္ကိုင္ပီး လုရွင္းသြားတယ္။ က်မလဲ

"ေနာက္တခါအဲ့လိုမလုပ္နဲ႔ မမရွင္းမယ္"

"ဟုတ္ပါပီဗ်ာ"

က်မလဲ က်မဆိုင္ကယ္ေလးေမာင္းပီး အိမ္ကိုျပန္လာတယ္။ သူကေတာ့ သူ႔ရဲ႕ ေရႊငါးေလးနဲ႔ က်မဆိုင္ကယ္ေနာက္ကေန က်မအိမ္အထိလိုက္လာတယ္။ က်မအိမ္ထဲဝင္သြားမွ သူျပန္သြားတယ္။ က်မအိမ္ျပန္ေရာက္ပီး အိပ္ယာေပၚမွာ ခဏနား အဲ့ေကာင္ေလးအေၾကာင္းစဥ္းစားေနမိတယ္။ သားသားနားနားနဲ႔ မန္းေလးသားလို႔မထင္ရေအာင္ အသားကလဲျဖဴတယ္။ အရပ္ျမင့္ျမင့္ ေဘာ္ဒီေတာင့္တယ္။ ပိုက္ဆံလဲ အေတာ္အတန္ရွိပံုရတယ္။ က်မသူ႔ကိုသေဘာက်ေနမိတယ္။

က်မနဲ႔သူနဲ႔ ေနာက္ရက္ေတြလဲ Online မွာ chat လိုက္ ေက်ာင္းမွာေတြ႕လိုက္နဲ႔ တျဖည္းျဖည္းပိုပိုပီးရင္းႏွီးလာတယ္။ က်မစိတ္ညစ္ေနရင္လဲ သူ႔ကိုေခၚပီး တခါတခါ ဘီယာဆိုင္ေရာက္တတ္လာတယ္။ က်မအေဖက အိမ္မွာ ေနာက္မိန္းမယူလိုက္တယ္။ က်မစိတ္ညစ္ရတဲ့ရက္ေတြမ်ားလာတယ္။ က်မမိေထြးနဲ႔ရန္ျဖစ္လိုက္ က်မအေဖနဲ႔ရန္ျဖစ္လိုက္ ရက္ေတြျဖတ္သန္းလာတယ္။ က်မ အသက္ ၁၈ႏွစ္ျပည့္တဲ့မွာပဲ က်မအေဖက က်မကို ကြ်ဲဆည္ကန္ဖက္မွာ ျခံနဲ႔အိမ္နဲ႔ဝယ္ေပးတယ္။ က်မေမြးေန႔ပြဲကိုလဲ အိမ္တက္နဲ႔အတူ က်မေက်ာင္းကသူငယ္ခ်င္းနည္းနည္းနဲ႔ပဲ က်င္းပလိုက္တယ္။ ေမြးေန႔ပီးေနာက္တစ္ေန႔မွာမနက္မွာပဲ အိမ္ကို လြင္ဦးေရာက္လာတယ္။

"မမ ေဟာဒီမွာ မမအတြက္ေမြးေန႔လက္ေဆာင္"

ဆိုပီး က်မကို ပန္းစည္းေတြၾကားထဲမွာ iphone 5 တစ္လံုး ထည့္ေပးပီး suprise လုပ္တယ္။

"ေက်းဇူးအမ်ားၾကီးတင္တယ္ အင္းးး ဘာစားခ်င္ေသးလဲ ေျပာေလ"

"တကယ္လား"

"အင္းေပါ့ စားခ်င္တာေျပာ ေကြ်းမွာေပါ့"

"ေပါက္စီနဲ႔စမူဆာ"

"ေကာင္ေလး နာခ်င္ေနပီထင္တယ္"
ဆိုပီး သူ႔ရင္ဘတ္ကိုထုလိုက္တယ္။ သူကက်မလက္ကိုျပန္ဖမ္းဆုပ္လိုက္တယ္။ ပီးတာနဲ႔ က်မကို ဧည့္ခန္းထဲမွာတင္ပဲ က်မႏွဳတ္ခမ္းကိုနမ္းတယ္။ က်မလဲ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေျပာရရင္ ဆာေနတာ အဲ့လိုမ်ိဳးနမ္းခ်င္တယ္။ ပီးေတာ့ က်မ ညည ေအာကားၾကည့္ပီး အာသာေျဖရတာမုန္းလာပီ။ တကယ့္လီးအစစ္နဲ႔အလိုးခံခ်င္ေနပီ။ ဒီေန႔ေတာ့ မထူးေတာ့ဘူး။ က်မဒီေကာင္ေလးနဲ႔လိုးမယ္လို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္။

က်မတို႔ဧည့္ခန္းထဲမွာ ႏွစ္ေယာက္သားအားရပါးရနမ္းေနလိုက္တာ ၅ မိနစ္ေလာက္ၾကာသြားတယ္။ က်မကပဲသူ႔ကိုက်မအိပ္ခန္းထဲဆြဲေခၚလိုက္တယ္။ အိပ္ခန္းထဲေရာက္တာနဲ႔ သူ႔ကို က်မအိပ္တဲ့ ေမြ႕ယာေပၚမွာထိုင္ေစလိုက္တယ္။

က်မကသူလာရင္အျပင္သြားမယ္ဆိုပီး ျပင္ဆင္ထားေတာ့ အက်ၤ ီေတြကို သူ႔ေရွ႕မွာ တထပ္ခ်င္းခြ်တ္ျပလိုက္တယ္။

အရင္ဆံုး က်မရဲ႕ အေပၚထပ္အက်ၤ ီဇာပါးေလးကိုခြ်တ္လိုက္တယ္။ သူ႔ဆီက သက္ျပင္းခ်သံတိုးတိုးေလးကိုၾကားလိုက္တယ္။ က်မကသူ႔အနားကပ္ပီး

"ဘာလဲ ဘာလုပ္ခ်င္တာလဲ"

"မမကို ခ်စ္ခ်င္တာေလ"

"ခ်စ္ခ်င္တာလား လိုးခ်င္တာလား"

"အားးးးးး"

"ဟာဟ လီးတအားေတာင္ေနပီလား"

"အားးး မမ အဲ့လိုေတြေျပာေတာ့ က်ေနာ့္စိတ္ေတြမထိန္းနိုင္ေတာ့ဘူး အားးးးး"

"ေစာက္ရမ္းေတာင္ေနပီမလားး မင္း လီးကိုမကိုင္နဲ႔အံုးေနာ္ ဒီတိုင္းေလးေန"

"ဟမ္ မရေတာ့ဘူးးး အားး"

"မင္း လီးကို ကိုင္လိုက္တာနဲ႔ မလိုးရေတာ့ဘူးမွတ္"

"အားးး ဟုတ္ပါပီ ျမန္ျမန္ေလး"

"ေျဖးေျဖးေပါ့ကြယ့္"

က်မသူ႔အနားကခြာပီး သူ႔ေရွ႕မွာ က်မရဲ႕ လက္ျပတ္အက်ၤ ီကို ပင့္ခြ်တ္လိုက္တယ္။ က်မရဲ႕ 38 C cup size ရွိတဲ့ နို႔ႏွစ္လံုးက က်မရဲ႕ ဘရာထဲကေန ျပဴးထြက္ေနတယ္။ သူ႔ဆီက တံေတြးျမိဳခ်သံကိုပါ ပီပီသသၾကီးၾကားလိုက္တယ္။

"ဘာလဲ ကိုင္ခ်င္လို႔လား စို႔ခ်င္လို႔လား"

"အားရပါးရကိုင္ပီး စို႔ခ်င္တာ"

"ေနပါအံုး စို႔ရမွာေပါ့ စိတ္ခ်"

က်မသူ႕ကိုေက်ာေပးပီး က်မရဲ႕ စကပ္အက်ပ္က ဇစ္ကိုေျဖးေျဖးခ်င္း ဆြဲခ်လိုက္တယ္။ ပီးတာနဲ႔ စကပ္ကို ဒီတိုင္းမခြ်တ္ပဲ က်မရဲ႕ 42 လက္မ အိုးၾကီးကို သူ႔ေရွ႕မွာ ဟိုဖက္ဒီဖက္လွဳပ္ပီး ေျဖးေျဖးခ်င္းခြ်တ္ခ်လိုက္တယ္။

"အားးးးးး အားးးးးး"

သူ႔လီးကိုေဘာင္းဘီေပၚက အုပ္ကိုင္ေနရင္း ညည္းသံၾကားလိုက္ရတယ္။

"ဟင္ ဘာလဲ ပီးသြားပီလား"

"အင္းးး မမရယ္ မမကအရမ္းကို ဆက္ဆီျဖစ္ပီး ေဟာ့ေနေတာ့ က်ေနာ္ဘယ္လိုမွမထိန္းနိုင္ဘူးျဖစ္သြားတယ္"

"ဟားးဟားး ဟုတ္ပါပီ အဲ့တာဆိုလဲ ဆက္မလုပ္ေတာ့ဘူးေလ"

"အာာ လုပ္ပါ မမရယ္ က်ေနာ္ မမကိုလိုးခ်င္ေသးတယ္"

"မင္း လိုးနိုင္ေသးလို႔လား"

"လိုးနိုင္တယ္ စမ္းၾကည့္လိုက္ေလ ဟဲဟဲ"

"ေသခ်ာတယ္ေနာ္ မင္းမလိုးနိုင္ရင္ ေနာက္ကို လိုးရဖို႔မေမွ်ာ္နဲ႔ေတာ့"

"ဟင္ ဘာလို႔လဲ မမရယ္"

"ဟုတ္တယ္ေလ မင္းက အားမွမရွိပဲ မမကို အာသာေျပေအာင္ ဘယ္လိုးေပးနိုင္မလဲ"

"ရေအာင္ကိုလိုးမယ္စိတ္ခ်"

"ေကာင္းပီေလ လာထား first step ကို တခ်ီပီးပီဆိုေတာ့ မမ second step စလိုက္မယ္ေနာ္ ေတာင့္ထားအံုး"

"အင္းး"

က်မကိုယ္ေပၚမွာ ဘရာရယ္ ပင္တီရယ္ပဲ က်န္ေတာ့တယ္။ က်မသူ႔ေပါင္ေပၚကို ခြထိုင္လိုက္ပီး သူ႔ႏွဳတ္ခမ္းကိုနမ္းတယ္။ လွ်ာကိုပါသံုးပီး သူ႔ရဲ႕လွ်ာကိုအျပင္ရေအာင္ဆြဲေခၚပီး နမ္းလိုက္တယ္။ က်မေစာက္ဖုတ္နားမွာ မာေတာင့္ေတာင့္နဲ႔ သူ႔လီးျပန္ေတာင္လာတာ က်မသိလိုက္တယ္။ ဒီေလာက္ဆို မဆိုးဘူးလို႔ေတြးမိတယ္။ သူ႔လီးကလဲ မရွိဘူးဆို ၅ လက္မေက်ာ္ေက်ာ္ေလာက္ေတာ့ရွိမယ္လို႔ေတြးမိတယ္။

က်မသူ႔လီးကို ေဘာင္းဘီေပၚကေန အုပ္ကိုင္လိုက္တယ္။

"အင္းးးး အူးးးးး"

"မင္း လီးက မဆိုးဘူးပဲ ဂြင္းထုတယ္မလား ဘယ္သူေတြကိုမွန္းထုလဲ"

"အင္းး ထုတယ္ မမကိုလဲမွန္းထုတယ္"

"ဟာဟ ဟုတ္လား ဒီေန႔ မမကိုယ္တိုင္ မင္းလီးကိုထုေပးမယ္"

"အားးးး"

က်မ သူ႔တီရွပ္ကို ပင့္ခြ်တ္လိုက္တယ္။ ေဘာ္ဒီလဲ ေတာင့္တယ္။ ကစားထားတယ္ထင္တယ္။ က်မ သူ႔လည္တိုင္ေတြကေန တျဖည္းျဖည္းနမ္းရင္း သူ႔ရင္အုပ္ေပၚက နို႔ေလးေတြကို တဖက္ကိုအားရပါးရ ကိုင္ပီး တဖက္ကို လွ်ာေလးနဲ႔ ရက္လိုက္တယ္။ ဟိုဖက္ဒီဖက္ေျပာင္းပီး ရက္တယ္။ ပီးတာနဲ႔ က်မသူ႔ကိုယ္ေပၚကေနဆင္းပီး သူ႔ရင္ဘတ္ကို ေမြ႔ယာေပၚတြန္းခ်လိုက္တယ္။

ပီးတာနဲ႔ သူ႔ခါးပတ္ကို ခြ်တ္ပီး ေဘာင္းဘီကိုပါ တခါထဲခြ်တ္ခ်လိုက္တယ္။ သူ႔လီးက သူ႔ပင္တီေပၚကေနအတင္းရုန္းထြက္ခ်င္ေနတယ္။ က်မသူ႔လီးထိပ္ကို ပင္တီေပၚကေန ျပြတ္စ္ခနဲ အသံျမည္ေအာင္ နမ္းလိုက္တယ္။

"အားးး မမ ရယ္ က်ေနာ့္ကို လုပ္ေပးပါေနာ္"

"ဘာလုပ္ေပးရမလဲ ေျပာၾကည့္စမ္း"

"ဂြင္းထုေပးမယ္ဆို"

"ဂြင္းထုရံုပဲလား"

"အားးး က်ေနာ့္လီးကိုစုပ္ေပးပါ အားးး"

"ေအး အဲ့လို ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေျပာစမ္းပါ မင္းလီးကိုစုပ္ေပးမယ္ စိတ္ခ်"

က်မ စိတ္ကူးတစ္ခုရသြားတယ္။ သူက်မကိုေပးထားတဲ့ iphone အသစ္စက္စက္ကို က်မယူလိုက္တယ္။ ပီးေတာ့ သူ႔လက္ထဲေပးပီး

"မမ လီးစုပ္တာ ရိုက္ထားလိုက္"

"ဟင္ တကယ္လား"

"ေအး တကယ္ပါဆို ညညဆို ေအာကားေတြၾကည့္ရတာ ရိုးလာပီ ကုိယ္စုပ္ထားတာေလး ကိုယ့္ဖာသာကိုျပန္ၾကည့္ေတာ့ ပိုဖီးလ္တက္မလားလို႔"

"အင္းးး အာ့ဆိုရိုက္ပီေနာ္"

"ေအး ေသခ်ာရိုက္ေနာ္ အစအဆံုး မင္းေတာင့္ခံေနာ္ တန္းမထြက္နဲ႔အံုး"

"အင္းး"

က်မ သူ႔ပင္တီကို ခြ်တ္ခ်လိုက္တယ္။ သူ႔လီးက ေျဖာင္းခနဲ ေတာင္လာတယ္။ က်မလက္နဲ႔ တိုင္းၾကည့္ေတာ့ လက္ႏွစ္ဆုပ္ေလာက္ရွိတယ္။ က်မ ဘယ္ဘက္လက္နဲ႔ လီးအရင္းကို ကိုင္ပီး လီးထိပ္ကထြက္ေနတဲ့ အရည္ၾကည္ေတြကို လွ်ာေလးနဲ႔တို႔ၾကည့္လိုက္တယ္။

တခါမွမစုပ္ဖူးေပမယ့္ ေအာကားေတြအမ်ားၾကီးၾကည့္ထားလို႔ ဘယ္လိုစုပ္ရမယ္ဆိုတာ သိေနတယ္။ က်မ လီးထိပ္က ဒစ္ကို ငံုလိုက္တယ္။ ငံက်ိက်ိနဲ႔ က်မ သုတ္ရဲ႕ အနံ႔ေရာအရသာကိုပါ ၾကိဳက္သြားတယ္။ က်မ အားရပါးရပဲ လီးဒစ္ကိုစုပ္လိုက္ လွ်ာေလးနဲ႔ လီးထိပ္ကို ရက္လိုက္ လက္ကလဲ လီးအရင္းအေပၚနားေလာက္ကေန ထုေပးေနတယ္။

"အားးး မမရယ္ ေကာင္းလိုက္တာ အားးးး"

လွ်ာနဲ႔ လီးတေခ်ာင္းလံုးကိုလဲ ရက္လိုက္တယ္။ လီးထိပ္ကို ျပန္ငံုလိုက္တယ္။ လီးဒစ္တစ္ခုလံုးကို ပါးစပ္ထဲမွာငံုပီး လွ်ာနဲ႔ လီးဒစ္တစ္ခုလံုးကို ကစားလိုက္တယ္။

"အားးး အားးး  မ မ အားးး မ"

သူပီးခ်င္ေနေလာက္ပီလို႔ထင္လို႔ က်မ ခဏျပန္ရပ္လိုက္တယ္။ လက္ကလဲ ဂြင္းကို ေျဖးေျဖးပဲထုေပးလိုက္တယ္။

"အားး မမ က်ေနာ္ပီးခ်င္ပီ အားးး ျမန္ျမန္ေလး"

"ျပြတ္စ္ ပီးခ်င္ပီလားး ပလပ္ပ္" လီးထိပ္ကို ရက္ရင္းနဲ႔ေမးလိုက္တယ္

"ဟုတ္ ျမန္ျမန္ေလးထုေပးပါေနာ္"

"ေနပါအံုး မမ လီးစုပ္တာေကာင္းလား ျပြတ္စ္ ပလပ္ ရွလြတ္စ္"

"အားး မႏွိပ္စက္ပါနဲ႔ေတာ့ေနာ္ အားးးးး"

"ေကာင္းပီေလ"

က်မသူ႔ကိုေမာ့ၾကည့္ရင္း မ်က္လံုးခ်င္းဆံုၾကည့္လိုက္တယ္။ မ်က္လံုးကို ေမွးနိုင္သမွ်ေမွးထားပီး လက္က လီးကို ဆက္ထုေပးလိုက္တယ္။ လီးထိပ္ကိုလဲ ငံုပီး လွ်ာနဲ႔ ကစားေပးလိုက္တယ္။ သူက်မကို ၾကည့္ေတာင္မၾကည့္နိုင္ေတာ့ပဲ

"အားးး အားးး ပီးးးပီ မ မ အားးးး"

က်မ သူ႔သုတ္ရည္ေတြကို ပါးစပ္ထဲအကုန္ပန္းထည့္ေစလိုက္တယ္။ လက္ကလီးကို သုတ္ေတြအကုန္ကုန္ေအာင္ ဆက္ပီးထုေပးလိုက္တယ္။ ေနာက္ဆံုး တၾကိမ္ပန္းထုတ္ပီး က်မသူ႔လီးကို ပါးစပ္ကေနထုတ္ေပးလိုက္တယ္။ က်မပါးစပ္ထဲမွာ သူ႔သုတ္ရည္ေတြနဲ႔ျပည့္ေနတယ္။ ညွီစို႔စုိ႔နဲ႔ မဆိုးပါဘူး။ က်မသုတ္အရသာကို ၾကိဳက္သြားပီး သူ႔လီးထိပ္က က်န္ေနတဲ့ သုတ္ရည္ကို လက္ညိွဳးေလးနဲ႔ယူပီး လက္ညိွဳးကို လွ်ာနဲ႔ရက္လိုက္တယ္။ ပီးေတာ့ လွ်ာနဲ႔ ႏွဳတ္ခမ္းကိုပါ ထပ္သပ္လိုက္တယ္။ သူ႔လီးက ထပ္ပီး တခ်က္ ေတာင့္ခနဲ႔ျဖစ္သြားတာျမင္လိုက္တယ္။

"ဘယ္လိုလဲ"

"အားး မမရယ္ ေကာင္းလိုက္တာ တသက္နဲ႔တကုိယ္ တခါမွအဲ့လိုမပီးဖူးဘူး"

"ကင္မရာ ပိတ္လိုက္အံုး"

"အင္း ပိတ္ပီးပီ"

"ဟုတ္လား ျပန္ၾကည့္ရေအာင္"

က်မသူ႔ေဘးမွာလွဲခ်လိုက္ပီး ခုနကရိုက္ထားတဲ့ မူဗီြကိုျပန္ၾကည့္တယ္။ က်မသူ႔လီးကိုစုပ္ေနတာ တကယ့္ကို အနီးကပ္ၾကီးဆုိေတာ့ မ်က္ႏွာက ေသေသခ်ာခ်ာျမင္ရတယ္။ ကိုယ့္ေအာကားကိုယ္ျပန္ၾကည့္ရေတာ့ ပိုပီးဖီးလ္လာသလိုပဲ က်မၾကည့္ေနရင္း ကိုယ့္ေစာက္ဖုတ္ကို ပြတ္ေနမိတယ္။ သူကက်မပြတ္ေနတာကို သတိထားမိပီး

"မမကို က်ေနာ္ျပန္လုပ္ေပးမယ္ေလ"

"အင္းးး မင္းကလုပ္တတ္လို႔လား"

"လုပ္တတ္သေလာက္ေပါ့ မမ ေျပာေပးေလ"

"အိုေက"

သူက်မကိုယ္ေပၚကို ေမွာက္လိုက္တယ္။ပီးေတာ့ က်မႏွဳတ္ခမ္းေတြကိုနမ္းတယ္။ ပီးေတာ့ လည္တိုင္ေတြကိုနမ္းတယ္။ သူ႔လက္က က်မနု႔ိေတြကို ဘရာေပၚကနယ္ေနတယ္။

"ဘရာခြ်တ္လိုက္ေလ"

"ဟုတ္"

သူဘရာကို ခြ်တ္တာ မခြ်တ္တတ္ဘူးျဖစ္ေနတယ္။ က်မကပဲ ခြ်တ္ေပးလိုက္တယ္။ က်မဘရာခ်ိတ္ကိုခြ်တ္လိုက္တာနဲ႔ က်မနို႔ႏွစ္လံုးက အတင္းရုန္းထြက္သြားတယ္။ သူက က်မနို႔ကို ကေလးတစ္ေယာက္စို႔သလို႔ အားရပါးရစုပ္ပီးစို႔ေနတယ္။ ဟုိဖက္နို႔စုိ႔လိုက္ ဒီဖက္နို႔စို႔လိုက္နဲ႔

"အရမ္းမစို႔နဲ႔ေလ မမ နို႔ ပံုပ်က္သြားအံုးမယ္"

"အင္းးး မမနို႔ေတြက အားရစရာၾကီး"

"ေျဖးေျဖးစို႔ရတယ္ နို႔သီးေခါင္းကို လွ်ာေလးနဲ႔ ရက္လိုက္ ေအးး ဟုတ္ပီ တဖက္ကိုစို႔ေနရင္ တဖက္ကို နယ္ေပး နယ္ရင္ေျဖးေျဖးေလး ေအာက္ကေနပင့္ပီးနယ္ ေအးးး ဟုတ္ပီး နယ္ေနရင္းနဲ႔ လက္ညိွဳးေလးနဲ႔ နို႔သီးေခါင္းကို ကစားေပးးး ေအးး အဲ့လို အားးး"

"မမ နို႔သီးေခါင္းေတြ တအား ေတာင္လာတယ္ မမ စိတ္ထလာတာလား"

"အင္းးးး စို႔ေပး အားးး ေကာင္းတယ္ စို႔ စို႔"

က်မေစာက္ဖုတ္ထဲကလဲ တအားယားလာတယ္။ က်မသူ႔ေခါင္းကိုကိုင္ပီး ေအာက္ကို တြန္းခ်လိုက္တယ္။ သူကအလိုက္တသိပဲ က်မ ပင္တီကိုခြ်တ္လိုက္တယ္။ ပီးေတာ့ က်မ ေပါင္ေတြကို ဟိုဖက္ဒီဖက္ လွ်ာနဲ႔ လိုက္ရက္တယ္။ က်မလဲ အရမ္းယားလာတာနဲ႔ သူ႔ေခါင္းကိုကိုင္ပီး က်မေစာက္ဖုတ္ေပၚကို ဆြဲကပ္လိုက္တယ္။

"အားးးး ဟုတ္ပီ လွ်ာနဲ႔ ေစာက္စိကိုထိုး အားးး ေျဖးေျဖးေလးစုပ္ေပး အားးး လွ်ာနဲ႔ျပန္ရက္ အားးး ေစာက္ဖုတ္ထဲကယားလာပီ အားးး လက္ခလယ္နဲ႔ မမ ေစာက္ဖုတ္ထဲကို လိုးးး အားးးး"

က်မ ေစာက္ဖုတ္က ယားေနေပမယ့္ က်မ ပါးစပ္ကပါယားလာတယ္။ နို႔ေတြလဲ တအားေတာင္လာတယ္။ က်မ နို႔လဲ အစို႔ခံခ်င္လာတယ္။ က်မလက္ေတြက နို႔ကိုနယ္လိုက္ ပါးစပ္ထဲကို လီးအမွတ္နဲ႔ ထိုးထည့္ပီးစုပ္လိုက္နဲ႔ အားမရေတာ့ဘူး။ သူကေတာ့ က်မကို ေစာက္စိကိုရက္လိုက္ စုပ္လိုက္ ေစာက္ဖုတ္ထဲထည့္လိုက္နဲ႔ က်မစိတ္ကိုထိန္းလိုက္ပီး

"အားးး အင္းးးးး ခဏ အားးး"

က်မ ဖုန္းကိုလွမ္းယူလိုက္တယ္။ ပီးေတာ့ က်မေစာက္ဖုတ္ကို သူရက္ေနတာ ရွင္းရွင္းလင္းလင္းျမင္ရမယ့္ေနရာမွာ ေထာင္လိုက္တယ္။

"ရပီ ဆက္လုပ္ ေနအံုး မင္းငါ့ေပၚကို ေျပာင္းျပန္ေမွာက္လိုက္"

သူက်မကိုယ္ေပၚကိုေျပာင္းျပန္ေမွာက္လိုက္တယ္။ သူ႔လီးက က်မပါးစပ္နားေရာက္လာတယ္ သူလဲ ႏွစ္ခ်ီပီးထားေပမယ့္ လီးကထပ္ေတာင္ေနပီ။ က်မသူ႔လီးကို ဖမ္းကိုင္ပီး ပါးစပ္ထဲထည့္လိုက္တယ္။ ပီးေတာ့ အားရပါးရစုပ္တယ္။

"အူးးးး အားးး အူးးးး ေကာင္းတယ္"

"စကားမမ်ားနဲ႔ ေစာက္စိကုိစုပ္စမ္းပါ"

က်မသူ႔လီးဒစ္ကိုခုနကလိုပဲ ထပ္စုပ္တယ္။ က်မလက္ေတြက က်မနို႔ေတြကို သူ႔ခႏၶာကိုယ္ပိေနတဲ့ၾကားက ရေအာင္နယ္တယ္။ က်မတအားယားေနပီ အလိုးခံခ်င္ေနပီ။ က်မသူ႔ကိုေဘးကိုတြန္းခ်လိုက္ပီး သူ႔ကိုယ္ေပၚကိုခြထိုင္လိုက္တယ္။ ပီးတာနဲ႔ သူ႔လီးကိုက်မလက္နဲ႔ေထာင္ပီး က်မေစာက္ဖုတ္ထဲကို ထိုးထည့္လိုက္တယ္။ ဘယ္သူနဲ႔မွ မလိုးဘူးေပမယ့္ ညတိုင္းညတိုင္း ကိုယ့္ဖာသာကိုအာသာေျဖရင္း ခရမ္းသီးနဲ႔လိုးလိုက္ ရိုးအြန္နဲ႔လိုးလိုက္ဆိုေတာ့ က်မေစာက္ဖုတ္က အပ်ိဳမဟုတ္ေတာ့ဘူး။ ေခ်ာေခ်ာခ်ဴ ခ်ဴ ဝင္သြားတယ္။ က်မသူ႔ရင္ဘတ္ကို လက္နဲ႔ေထာက္ပီး သံုးေလးငါးခ်က္ေလာက္ေဆာင့္လိုက္မွ နည္းနည္းအယားေျပသြားတယ္။

"အားးးး ေကာင္းလိုက္တာ မင္းလီးက"

"မမ ေစာက္ဖုတ္လဲ တအားေကာင္းတယ္ က်ေနာ္ ပီးခ်င္လာပီ အားးး"

"ဟင္ မပီးနဲ႔အံုးေနာ္"

"အားးး မမ ေစာက္ဖုတ္က ဆြဲစုပ္ေနသလိုပဲ အားးးး"

"အခုမွစတာေလ ေနအံုး မပီးနဲ႔အံုးေနာ္"

"အားးးးမရေတာ့ဘူးးးအားးးး"

သူပီးသြားတယ္။ က်မလဲ နည္းနည္းစိတ္ပ်က္သြားတယ္။ အခုမွ အယားေျပရံုရွိေသးတယ္။ က်မ တခ်ီေတာင္မပီးေသးဘူး။ သူက သံုးခ်ီေတာင္ပီးသြားပီ။ က်မ ဇြဲ မေလ်ာ့ပဲ သူ႔လီးကိုေစာက္ဖုတ္ထဲကေနခြ်တ္လိုက္တယ္။ ပီးတာနဲ႔ သူ႔ မ်က္ႏွာေပၚခြထိုင္ပီး

"ပီးသြားအံုး ေရာ့ ရက္စမ္း ငါ့ေစာက္ဖုတ္ကိုရက္ အင့္အင့္"

သူ႕မ်က္ႏွာကို က်မေစာက္ဖုတ္နဲ႔ ပြတ္ပစ္လိုက္တယ္။ သူကက်မေစာက္စိကုိ ရက္ေပးတယ္။ သူ႔လီးကိုလဲ သူ႔ဖာသာသူဂြင္းထုေနတယ္။ ၅ မိနစ္ေလာက္ေနေတာ့ သူ႔လီးျပန္ေတာင္လာျပန္တယ္။ က်မလဲ သူ႔လီးကို လွမ္းပီး တခ်က္စုပ္ထည့္လိုက္တယ္။

"အားး မမ ေတာင္ပီ အားးး လိုးးမယ္ မမကို"

"ေအး လိုးစမ္းပါ အားးးး"

က်မေလးဘက္ေထာက္ေပးလိုက္တယ္။

"ဟားးး မမ အိုးကေစာက္ရမ္းမိုက္တာပဲ အားးး အားရပါးရေဆာင့္လိုးပစ္မယ္"

ျဖန္းျဖန္းးးး

က်မဖင္ကို သူရုိက္တယ္။ က်မစိတ္ေတြပိုထလာပီး အရမ္းအလိုးခံခ်င္လာတယ္။ သူက်မေစာက္ဖုတ္မွာ လီးေတ့လိုက္ပီး က်မခါးကိုကိုင္ေဆာင့္တယ္။ က်မ နို႔ေတြတအား ေတာင္လာတယ္။ က်မနို႔လဲ အစို႔ခံခ်င္လာတယ္။ က်မလက္နဲ႔ပဲ က်မ နို႔ေတြကိုနယ္ေနမိတယ္။ သူက ခါးကိုကိုင္ေဆာင့္တာကေန က်မနု႔ိေတြကိုလွမ္းဆြဲပီး က်မလည္ဂုတ္ကိုပါ ရက္တယ္။ က်မလဲအရမ္းယားလာပီး သူေဆာင့္တာအားမရလို႔ အေနာက္ကိုျပန္ျပန္ပီး ေကာ့ေပးေနတယ္။
လိုးေနရင္းနဲ႔ က်မအနားမွာရွိတဲ့ ခုနကရိုက္ေနတဲ့ ဖုန္းကိုလွမ္းယူလိုက္ပီး ေဘးမွာ ထပ္ေထာင္ထားလိုက္တယ္။

သူလဲေဆာင့္ရတာေမာလာတယ္ထင္တယ္။ က်မသူ႔ကို ဆြဲပီးလွဲခ်လိုက္တယ္။ သူ႔ကိုယ္ေပၚကိုတက္ခြပီး လီးကိုက်မေစာက္ဖုတ္ထဲထည့္ပီး သူ႔ကို ျပန္ေဆာင့္လိုက္တယ္။ က်မေဆာင့္တာေတြ တအားျမန္လာတယ္။

"အားးးး မမ ပီးးးခ်င္ပီ အားးး"

"မမလဲ ပီးေတာ့မယ္ ေဆာင့္ပီေနာ္"

"လိုးလိုး မမ အားရပါးရသာလိုးးး အားးးးးပီးးးပီ အားးး"

"အားး မမလဲပီးးးပီ အားးးးးးး"

က်မသူ႔ကိုယ္ေပၚမွာ ေမွာက္ခ်လိုက္တယ္။ သူ႔ႏွဳတ္ခမ္းကိုလဲ နမ္းလိုက္တယ္။ မူဗီြရိုက္ေနတာကိုလဲပိတ္လိုက္တယ္။

က်မသူ႔ကိုဖက္ပီး ဇိမ္ခံေနလိုက္တယ္။ ပီးေတာ့ ခုနကရိုက္ထားတာကို ျပန္ၾကည့္တယ္။ က်မတအားၾကမ္းေနသလိုပဲ ဒါေပမယ့္ အဲ့လိုကိုၾကိဳက္ေနတယ္။

"မမတအားၾကမ္းသြားလား ဟီးးး"

"မိုက္တယ္ မမရဲ႕ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေလ"

"မင္းကလဲ ေယာက္်ားေလးျဖစ္ပီး ခဏခဏပီးတယ္ မမက တခ်ီထဲပီးတယ္"

"မမရယ္ က်ေနာ္က ပထမဆံုးမလို႔ပါ ေနာက္က်ရင္ ေကာင္းေကာင္းလိုးနိုင္သြားမွာေပါ့"

"အမယ္ မင္းကိုေနာက္က်ရင္ လိုးမယ္လို႔ေျပာမိလို႔လား မင္းက လိုးမွမလိုနိုင္ပဲ"

"ဟင္ မမရယ္ အဲ့လိုေတာ့မလုပ္ပါနဲ႔"

"ဟုတ္တယ္ေလ မမေတာ့ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေျပာရရင္ အားမရဘူး သိလား မင္းနဲ႔လိုးေနတုန္း မမ နို႔လဲအစို႔ခံခ်င္တယ္။ လီးလဲစုပ္ခ်င္တယ္"

"ဟင္ က်ေနာ္ဘယ္လိုသြားလုပ္ရမလဲ မမရယ္ က်ေနာ္ကုိယ္ခြဲမွပဲရေတာ့မယ္"

"ဟားဟား ဟုတ္ပါပီ မင္း မမနဲ႔လိုးတာ ဘယ္သူ႔ကိုမွ မေျပာရဘူး ေနာက္တခုက မမနဲ႔မင္းနဲ႔ သမီးရည္းစားမဟုတ္ဘူးေနာ္"

"ဟင္ မမရယ္ ဒီလိုျဖစ္ပီးမွ သမီးရည္းစားမဟုတ္ဘူးဆိုေတာ့ ဘာလဲဗ်"

"ဟုတ္တယ္ေလ မင္းကို မမခ်စ္တာမဟုတ္ဘူး ၾကိဳက္တာလို႔ပဲေျပာတာေလ ဘာလဲ လက္မခံရင္ေတာ့ သေဘာပဲ မင္းမမေစာက္ဖုတ္ကို အားရပါးရရက္ထားတာ မမဖုန္းထဲမွာရွိသြားပီ လက္မခံရင္ ဒါကို မင္းအေမဆီပို႔လိုက္မယ္"

"ဟာ မမ အၾကပ္ကိုင္ပီ"

"ဟဲဟဲ မေက်နပ္ရင္လဲ ရတယ္ေလ မင္းမမန႔ဲလိုးတာ ေလွ်ာက္ေျပာရင္လဲ မင္းအေမဆီ ဒါေလးပို႔လိုက္မယ္ မင္းႏွဳတ္လံုရင္ေတာ့ မင္းလိုးခ်င္ရင္ လာလိုးလို႔ရမယ္ ဘယ္လိုလဲ စဥ္းစား"

"အင္းးပါ လံုပါတယ္"

"ကဲ ကဲ ျပန္ေတာ့ ဒီေန႔ေတာ့ ဒီေလာက္ပဲ"

"အင္းး ဟုတ္ပါပီဗ်ာ မမသေဘာအတိုင္းပါ ဒီေန႔ေတာ့ ေတာ္ေတာ္ျပိဳင္းသြားပီ"

"ဟင္ မင္းဟာကလဲ ၄ ခ်ီေလာက္ပီးတာကို"

"တသက္နဲ႔တကိုယ္တခါမွ တေန႔ထဲ ၄ခ်ီမပီးဖူးဘူး"

"ဟုတ္လား ဒါဆို ငါးခ်ီျဖစ္သြားေအာင္လုပ္ေပးလိုက္မယ္ လာထား"

က်မသူ႔လီးကို လွမ္းကိုင္ပီး ငံုလိုက္တယ္။

"အားးးးး"

သူ႔လီးကိုက်မပီးေအာင္ထပ္ပီး စုပ္ေပးလိုက္တယ္။ သူေနာက္ထပ္တခ်ီပီးသြားတယ္။ ပီးေတာ့သူလဲ ျပန္သြားတယ္။

လြင္ဦးလဲ ငါးခ်ီေတာင္ တစ္ေန႔ထဲပီးသြားေတာ့ အိမ္ျပန္ေရာက္တာနဲ႔ ေန႔လည္အိပ္လိုက္တာ ညေန ၄ နာရီထိုးမွနိုးေတာ့တယ္။

သူနိုးလို႔ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ဖုန္းမွာမက္ေဆ့ေတြကဝင္ေနတယ္။

(ေဟ့ ဘယ္လိုလဲ ေဒါင္းပီလား ဒီမွာေတာ့ ထပ္လုပ္ခ်င္ေနေသးတယ္)

(ဘာလုပ္ေနတာလဲ ျပန္လဲမေျပာဘူး)

(ဟာ စိတ္တိုလာပီ ျပန္မေျပာဘူးေပါ့ ရတယ္ ေနာက္ေန႔ေပးမလုပ္ေတာ့ဘူး)

(အိပ္ေပ်ာ္ေနတာလား မက္ေဆ့ရရင္ျပန္ပို႔အံုး)

လြင္ဦး ခ်က္ခ်င္းပဲ ဖုန္းဆက္လိုက္တယ္။

"ေဆာရီး က်ေနာ္အိပ္ေပ်ာ္သြားလို႔ မက္ေဆ့ေတြအခုမွျမင္တယ္"

"ဟြန္းး ဒီေလာက္ေလးကို ေတာ္ေတာ္ျပိဳင္းေနတယ္လား ညံလိုက္တာ"

"မမရယ္ ငါးခ်ီေတာင္ေလ တခါမွအဲ့ေလာက္မပီးဖူးဘူး အခုေရခ်ိဳးလိုက္အံုးမယ္ ပီးရင္ လာခဲ့မယ္ေလ ည ဘယ္သြားခ်င္လဲ"

"ဘယ္မွမသြားဘူး အိမ္မွာပဲေနမွာ သမီးကလိမ္မာတယ္"

"ဟင္ မမကလဲ"

"ဟုတ္တယ္ေလ အိမ္မွာအခုဆို တစ္ေယာက္ထဲ ေအးေဆးပဲ ညစာစားမယ္ပီးရင္ အိမ္ပဲျပန္မယ္"

"အင္းပါ ဟုတ္ပါပီ အဲ့တာဆို က်ေနာ္လာခဲ့မယ္"

"လာေပါ့"

က်မလဲ ေရမိုးခ်ိဳးပီး ျပင္ဆင္ေနတုန္းပဲ လြင္ဥိီးေရာက္လာတယ္။ လြင္ဦးက ဧည့္ခန္းမွာပဲ ေစာင့္ေနတယ္။ က်မလဲ အျမန္ျပင္ဆင္ပီး ႏွစ္ေယာက္သား ညစာထြက္စားတယ္။

က်မတို႔ ဘီယာပါရတဲ့ဆိုင္ကိုသြားပီး ဘီယာေလးပါေသာက္ရင္း စကားေျပာၾကတယ္။

"ေဟ့ မင္းမွာ မင္းလိုပံုစံသူငယ္ခ်င္းေလးဘာေလးမရွိဘူးလား"

"ရွိတာေပါ့ က်ေနာ့္လိုေတာ့မဟုတ္ဘူး တရုတ္ၾကီးဆိုတဲ့ ေဘာ္ဒါေတာ့ရွိတယ္"

"အာာ တရုတ္ေတြမၾကိဳက္ဘူး လီးေသးတယ္"

"အာာ မမကလဲ သူကတရုတ္မဟုတ္ဘူး လူကအသားျဖဴျဖဴနဲ႔ တရုတ္ေတြလိုပဲ ခပ္ေျဖာင့္ေျဖာင့္ပဲ"

"ဟုတ္လို႔လား"

"အင္းေလ ဘာလဲ ဘာလုပ္ခ်င္လို႔လဲ"

"ခင္ခ်င္လို႔ေလ ဟဲဟဲ"

"ဗ်ာ မမကလဲ က်ေနာ္ရွိေနပီေလ"

"ေဟ့ မင္းနဲ႔ငါနဲ႔ သူငယ္ခ်င္းပဲေလ မင္းကိုေျပာပီးသား မင္းႏွဳတ္လံုရင္ ငါ့ကိုဆက္လိုးခြင့္ရမယ္ မလံုဘူးဆိုရင္ video ေတြ မင္းအေမဆီျပလိုက္မယ္"

"အာာာ လုပ္ျပန္ပီ ဒါနဲ႔ပဲ ျခိမ္းေျခာက္ေနတယ္ ပီးေကာဗ်ာ အဲ့ေကာင္ကို ေခၚေပးရမလား"

"ေအး ေခၚလိုက္ေလ"

လြင္ဦးကသူ႔သူငယ္ခ်င္းကို ခ်က္ခ်င္းဖုန္းဆက္ပီးေခၚတယ္။

"လာခဲ့မယ္တဲ့ သူလဲ ဒီနားမွာတင္ပဲတဲ့"

"ေအာ္ ေကာင္းတာေပါ့"

ခဏၾကာေတာ့ ေရာက္လာတယ္။

"လာထိုင္ေဟ့ေရာင္ ဒါက မမဘရဏီတဲ့"

"သိပါ့ဗ်ာ ငါတို႔အထက္ႏွစ္ကေလ မင္းနဲ႔တြဲေနလို႔ ျမင္ဖူးပီးသား သိပါတယ္ဗ်ာ"

"ဟုတ္လား ေမာင္ေလးနာမည္က တရုတ္ၾကီးမလား"

"ဟုတ္ကဲ့ပါ က်ေနာ့္နာမည္အရင္းက ေက်ာ္စြာပါ ေဘာ္ဒါေတြကေတာ့ တရုတ္ၾကီးပဲေခၚၾကတာေပါ့"

"အင္း စားေလ ေသာက္ခ်င္လဲေသာက္"

"မမက ခင္ဖို႔ေကာင္းသားပဲဗ် က်ေနာ္က မာနၾကီးမယ္ထင္ေနတာ"

"ဟားးဟားး ဟုတ္လား မာနမၾကီးပါဘူး မမက တျခားဟာပဲ ဟီးးး"

"ဟားးးဟားးး မိုက္ပီေဟ့ မမက ေနာက္လဲ ေနာက္တတ္တယ္ က်ေနာ္နဲ႔ေပါင္းလို႔ရပီ"

"မမနဲ႔ေပါင္းရင္ေတာ့ မမကအေနာက္သန္တယ္"

"က်ေနာ္လဲ တအားအေနာက္သန္တာ ဟဲဟဲ မိန္းကေလးေတြဆိုမခံနိုင္ဘူး ေျပးေရာ"

"ဟင္ ဘိုလိုၾကီးလားး"

"ဟီးးး အဲလိုၾကီးပဲ"

"မယံုပါဘူး"

"ဟားးးဟားးး"

က်မနဲ႔တရုတ္ၾကီးနဲ႔ အဖြဲ႕က်သြားတာကို ျမင္ပီး ဖုိးၾကိဳင္းတုပ္ျဖစ္ေနတာက လြင္ဦးပဲေပါ့

"ကဲ မမ စားစရာရွိတာစား ေသာက္စရာရွိတာေသာက္ ပီးရင္ျပန္မယ္ဗ်ာ"

"ေအးပါ မင္းကလဲ ျပန္မွာေပါ့ ေအးေဆးေပါ့ တရုတ္ၾကီး ေဖ့ဘြတ္သံုးတယ္မလား"

"သံုးပါ့ က်ေနာ္ အပ္လိုက္မယ္ မမ အေကာင့္ကို"

"အိုေက ေနာက္ေန႔မွေအးေဆး ေတြ႕ၾကတာေပါ့ အခုေတာ့ ျပန္ၾကစို႔"

လြင္ဦးက က်မကိုအိမ္ျပန္ပို႔တယ္။ အိမ္ျပန္တဲ့လမ္းမွာ က်မကို ေမးတယ္။

"မမ တရုတ္ၾကီးကို ၾကိဳက္ေနပီလား"

"ဟားဟား မင္းကဘာလုပ္မလို႔လဲ"

"ဘာမွမလုပ္ပါဘူး ေမးၾကည့္တာပါ"

"တရုတ္ၾကီးက ခင္ဖို႔လဲေကာင္းတယ္ကြ မင္းထက္ေတာ့ သြက္တယ္"

"အင္းပါ ဟုတ္ပါပီ က်ေနာ္လဲျပန္ပီ မနက္ဖန္ေက်ာင္းတက္ရမွာေနာ္"

"ေအးေလ တက္မွာေပါ့"

"အင္း လာေခၚလိုက္မယ္"

"ေအးေအး"

လြင္ဦးျပန္သြားေတာ့ က်မလဲ အိမ္မွာ တစ္ေယာက္ထဲ ပ်င္းတာနဲ႔ အင္တာနက္သံုးေနလိုက္တယ္။ အခုကလြတ္လြတ္လပ္လပ္ျဖစ္သြားေတာ့ က်မအခန္းထဲမွာ က်မတကုိယ္လံုးခြ်တ္ပီး ေအးေအးေဆးေဆး ေအာကားေလးၾကည့္လိုက္ Facebook ေလးသံုးလိုက္ ဇိမ္က်ေနတာေပါ့။

ခဏေနေတာ့ မက္ေဆ့ေဘာက္စ္ကေနတက္လာတယ္။ ၾကည့္လိုက္ေတာ့ တရုတ္ၾကီးတဲ့

"မမ က်ေနာ္ တရုတ္ၾကီးပါ"

"တရုတ္ၾကီးေျပာေစ"

"အိပ္ေသးဘူးလား မမ"

"ဟင္ ေစာၾကီးရွိေသးတယ္"

"မမ ဘာလုပ္ေနလဲ"

"မင္းနဲ႔ေျပာေနတယ္ေလ"

"အာာာ မမကေနာက္ပီ က်ေနာ္နဲ႔ မေျပာခင္ဘာလုပ္ေနလဲလို႔"

"အယ့္ ဘာလုပ္မလို႔လဲ"

"ေအာ္ ဘာမွဟုတ္ပါဘူး ေမးၾကည့္တာ"

"အင္း အမွန္တိုင္းေျဖရမလား လိမ္ေျဖရမလား လိမ္ေျဖဆိုရင္ေတာ့ မမ ကာတြန္းကားၾကည့္ေနတယ္ အမွန္အတိုင္းေျဖဆုိရင္ေတာ့ လူၾကီးကာတြန္းကားၾကည့္ေနတယ္"

"ငင္ ဘယ္လို ဘယ္လို လူၾကီးကာတြန္းကားက ဘာကားလဲဗ်"

"မင္းကလဲ နံုတယ္ေနာ္ ဒါေလးေတာင္မသိဘူးလား"

"အင္းးး ဘာပါလိမ့္ မဟုတ္မွလြဲေရာဟိုဟာလား"

"ေအး မင္းေတြးတဲ့ဟာပဲ"

"ဟာ  ေကာင္းလွခ်ည္လား ပြင့္လင္းတယ္ေနာ္"

"ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းပဲ ဟိဟိ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းဆို အခု naked နဲ႔ကိုၾကည့္ေနတာ"

"ဟိုက္ မမ ဘယ္မွာေနတာလဲ"

"အိမ္မွာေနတာေပါ့ ဟိဟိ"

"အာာ မေနာက္ပါနဲ႔ဗ်ာ"

"ဘာလုပ္မလို႔လဲ"

"လာမလို႔ေလ"

"ေဟး နိးနိုး အိမ္တံခါးပိတ္ပီကြယ္"

"ေတာက္ နာတယ္ကြာ"

"ေမာင္ေလး မမ အခုပံုၾကည့္ခ်င္လား"

"ၾကည့္မယ္ တကယ္ၾကီးလားး"

"ဟုတ္တယ္ ေရာ့ ပို႔လိုက္ပီ"

က်မကိုယ့္ဖာသာကို နို႔ကိုလက္တဖက္နဲ႔အုပ္ ေအာက္ပိုင္းကို ေစာင္ေလးအုပ္ပီး သူ႔ဆီပို႔လိုက္တယ္။

"အားးး မမ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေျပာရရင္ က်ေနာ္ အရမ္းတင္းေနပီ ေပါက္ထြက္ေတာ့မယ္"

"မယံုပါဘူး မင္းဟာကို ဓာတ္ပံုရိုက္ျပ မင္းမ်က္ႏွာပါ ပါရမယ္ေနာ္"

"ဟင္ မ်က္ႏွာေတာ့မလုပ္ပါနဲ႔"

"ဟင္ အဲ့တာဆို ဒါပဲ ေအာက္ပီ"

"ဟာ မလုပ္ပါနဲ႔ မမရဲ႕"

"ဟုတ္တယ္ေလ မမက မင္းမ်က္ႏွာနဲ႔ မင္းလီးနဲ႔ကိုမွန္းပီး ပြတ္ခ်င္တာ မင္းေရာ အခု ဂြင္းထုေနပီမလား"

"အားးး ထြက္ေတာင္ထြက္ေတာ့မယ္ အားးးး"

"ဟိုးထား ဟိုးထား မထုနဲ႔အံုး"

"ဘာလို႔လဲ မမရဲ႕ က်ေနာ္မရေတာ့ဘူး"

"မမ မင္းကို ကူပီးထုေပးမလို႔ေလ မင္းလီးကို မမအခုစုပ္ေပးေနပီ"

"အားးး မမရယ္"

"မင္းလီးဒစ္ကို မမ ႏွဳတ္ခမ္းႏွစ္ခုထဲထည့္လိုက္ပီ"

"အိုးးး ဂြတ္"

"မမ လွ်ာေလးနဲ႔ မင္း လီးထိပ္ကို ကစားေပးေနတယ္"

"အားး ေကာင္းလိုက္တာ အျပင္မွာခံခ်င္လိုက္တာ"

"ေအးေဆးေပါ့ မင္းလီးကို မမ လက္နဲ႔ကိုင္ပီး ေျဖးေျဖးခ်င္းထုေပးေနပီ"

"အိုးးး အားးး တအားတင္းေနပီ"

"မင္း လီးဒစ္ကို မမငံုထားတယ္ လီးကိုလဲလက္နဲ႔ထုေပးေနတယ္"

"အားးး မမ ဆက္လုပ္ အားး"

"မင္း ပီးခ်င္လာပီလားး မင္းလီးတေခ်ာင္းလံုးကို လွ်ာနဲ႔ ပင့္ရက္လိုက္ပီ"

"အားးးး ေကာင္းလိုက္တာ အားးး ပီးးးး ပီးးးး ပီ အားးးးး ထြက္ကုန္ပီ"

"ဘယ္လိုလဲ မင္းလီးနဲ႔သုတ္ေတြကို ဓာတ္ပံုရိုက္ပီး မမဆီျပ"

သူ႔ဆီကေန ပံုေရာက္လာတယ္။ ဟုတ္ပါ့ သူ႔သုတ္ရည္ေတြ လီးထိပ္မွာ က်မလဲ စိတ္ေတြတအားထလာပီး က်မေစာက္ဖုတ္ကို ခပ္ၾကမ္းၾကမ္းေလးပြတ္လိုက္တယ္။

"မမ ဘာလုပ္ေနလဲ"

"မမ အခုပြတ္ေနတယ္ မင္း အားလား အားရင္ ဖုန္းဆက္လိုက္"

"အင္း ဆက္မယ္ေလ မမဖုန္းနံပတ္က"

"09...... အဲ့ဖုန္းကိုဆက္လိုက္"

ဖုန္းကတန္းဝင္လာတယ္။

"ဟဲလို မမလားး"

"အင္းးး ဟုတ္တယ္ တရုတ္ေလး အင္းးးး"

"မမ ပြတ္ေနပီလား"

"ဟုတ္တယ္ အင္းးး မမေစာက္စိကိုပြတ္ေနတာ"

"မမေစာက္စိကို က်ေနာ္လွ်ာေလးနဲ႔ကလိေပးခ်င္တာ"

"အင္းးး မမနဲ႔ေတြ႕ရင္ ဘယ္လိုေတြလုပ္ေပးမလဲေျပာေလ အင္းးး"

"မမကို နမ္းမယ္ ႏွဳတ္ခမ္းေတြကို စုပ္နမ္းမယ္"

"အင္းးးး"

"ပီးေတာ့ မမနို႔ၾကီးေတြကို စို႔မယ္ မမႏို႔ေတြက အယ္ေနတာပဲ"

"အင္းး စို႔စို႔ ေကာင္းေကာင္းေလး"

"ပီးရင္ မမ ေစာက္စိကို ဆြဲစုပ္လိုက္မယ္"

"အားးးးးး ေကာင္းလိုက္တာ အားးး ပီးးေတာ့မယ္"

"ပီးရင္ မမေစာက္ဖုတ္ကို က်ေနာ့္လီးနဲ႔လိုးမယ္"

"အားးးး ပီးးးပီ အားးးး"

"ျမန္လိုက္တာ ပီးပီလား မမ"

"ေအး မင္းနဲ႔ Chat ေနထဲကပြတ္ေနတာေလကြ ပီးခ်င္ေနပီေလ မင္းအသံေလးနဲ႔ပီးခ်င္လို႔ ဖုန္းဆက္ခိုင္းတာ"

"ေအာ္ အင္းးး မမ ေနာက္ေန႔က်ေနာ္တို႔ေတြ႕ရေအာင္"

"ဘာလဲ မမကိုလိုးခ်င္လို႔လား"

"အင္းးး လိုးခ်င္လို႔"

"အိုေကေလ မင္းသူငယ္ခ်င္းထက္မင္းပိုပီးလုပ္နိုင္မယ္ထင္တာပဲ"

"လုပ္နိုင္တာေပါ့ ဟားးဟား"

"ေအးပါ အေျပာမၾကီးနဲ႔အံုး"

"လက္ေတြ႕ျပမယ္စိတ္ခ်"

"အခုကိစၥေတြေလွ်ာက္မေျပာနဲ႔အံုးေနာ္ မင္းတို႔ေယာက္်ားေလးေတြက ပါးစပ္ေဟာင္ဖြာေဟာင္ဖြာရယ္ တျခားသူေတြသိသြားလို႔ကေတာ့ မင္းတို႔ႏွစ္ေယာက္လံုး ငါ့ကိုမလိုးရေတာ့ဘူးမွတ္ ပီးေတာ့ မင္းရဲ႕ လီးပံုကိုလဲ အင္တာနက္ေပၚတင္ပစ္မယ္"

"ဟုတ္ပါပီဗ်ာ က်ေနာ္ေလွ်ာက္မေျပာပါဘူး စိတ္ခ်"

"ေအးပီးေရာ ဒါပဲ အိပ္ပီ"

"ေကာင္းေသာညပါခင္ဗ်ာ"

ၿပီးပါၿပီ။
ေနာက္လညး္လာဖတ္ပါဦးေနာ္