Sunday, July 21, 2019

ကၽြန္ေတာ္ ကိုကိုၾကီး။ ။ဇာတ္သိမ္းပိုင္း

သီရိနဲ႔ ၀င္းႏိုင္တို႔ ျပန္ေရာက္လာျပီး စကားသံေလးေတြ ဖံုးလႊမ္းေနတဲ႔ အခန္းေလးမွာ ကၽြန္ေတာ္အေတြးေတြကေတာ႔ ဟိုအရင္ မနဲ႔ ဆံုေတြခဲ႔တဲ႔ အျဖစ္အပ်က္ေတြကို ျပန္စဥ္းစားေနမိတယ္….. မ ကို ကၽြန္ေတာ္ သူငယ္ခ်င္းနဲ႔ ပတ္သတ္ျပီးမွ ခင္ခဲ႔ရတာ….. ေနာက္ပိုင္းေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ဟာ မ ရဲ႔ ဆိုးတူ ေကာင္းဖက္ ကဲတူကဲဖက္ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္လာတယ္ မ တို႔ အိမ္ဟာ ကၽြန္ေတာ္အတြက္ တံခါးမရွိပဲ အခ်ိန္မေရြး ၀င္ထြက္မွုနဲ႔ အတူ ကၽြန္ေတာ္ အခ်ိန္ေတြ ဟာလဲ မ တို႕အိမ္မွာပဲ ကုန္လြန္ခဲ႔လို သူငယ္ခ်င္းေတြ ၀ိုင္းေျပာရတဲ႔ အထိျဖစ္လာခဲ႔တယ္ …. ကၽြန္ေတာ္ အတြက္ေတာ႔ သူတို႔အိမ္ဟာ ေပ်ာ္စရာေလးပါပဲ…..
တစ္ေန႔ ကၽြန္ေတာ္ တို႔သူငယ္ခ်င္းေတြ စုျပီး ကစားကြင္းေတြ ေလွ်ာက္သြား ေပ်ာ္ျမဴးေနတုန္း ရုတ္တရက္ မိုး ကရြာခ်လာတယ္ …… အနားမွာလည္း မိုးခို စရာမရွိေတာ႔ မိုးေရထဲမွာ ပဲဆက္ကစား ေပ်ာ္ေနလိုက္ၾကတာ.. မိုးတိတ္ လို႔အိမ္ျပန္မယ္ ဆိုေတာ႔မွပဲ……မိုးေရထဲ ေပ်ာ္ေနတုန္း မသိသာေပမယ္႔ မိုးတိတ္လို႔ ျပန္ေတာ႔ မယ္ဆိုမွ ကိုယ္ကို သတိထားမိျပီး ရွက္ေန စိတ္ညစ္ေနတဲ႔ မ မ်က္ႏွာေလး ကိုျမင္ေတာ႔ ဟုတ္ပါရဲ႔ မိုးေတြဆိုေနတဲ႔…. မ ရဲ႔ အက်ီ အျဖဳေလးဟာ အသားနဲ႔ကပ္ျပီး…… အက်ီ အျဖဳ ေအာက္က ဘရာစီယာ အမဲေရာင္ေလးဟာလဲ အထင္းသား…..မ ရဲ႔ ရင္ႏွစ္မႊာ ဟာျမင္မေကာင္း ေအာင္ထိုးထြက္ေပၚလြင္ေနခဲ႔တယ္ ကၽြန္ေတာ္ လည္းသိပ္စဥ္းစားမေနပဲ ၀တ္ထားတဲ႔ တစ္ခုတည္းေသာ.ဂ်င္းရွပ္ ေလးကို မကိုခၽြတ္ျပီးအေပၚ ကေနထပ္၀တ္ေစလိုက္တယ္… ကၽြန္ေတာ္ အေပၚပိုင္း ဗလာက်င္းသြားေပမယ႔္. မ်က္ႏွာေျပာင္တိုက္ျပီး ကၽြန္ေတာ္တို႔ မ ရဲ႕အိမ္ကို ျပန္လာလိုက္တယ္ …….
မ တို႔ အိမ္ေအာက္ေရာက္ေတာ႔ က်န္တဲ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြ ကိုယ္အိမ္ ကိုယ္ျပန္ ႏိုင္ၾကေပမယ္႔ အကၽီဗလာ ျဖစ္ေနတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ မ နဲ႔ အတူ မ တို႔ အိမ္ေပၚလိုက္သြားလိုက္္ရတယ္ ….. ျဖစ္ခ်င္ေတာ႔ မတို႔ အိမ္ေပၚမွာ လဲဘယ္သူမွ မရွိၾကဘူး… မ လဲ သူ႔အိပ္ထဲပါလာတဲ႔ ေသာ႔ေလးထုတ္ ျပီးအခန္းေလးထဲ ကို ဦးေဆာင္၀င္ေရာက္သြားတယ္ ….. အိမ္ထဲေရာက္ေတာ႔ မ က သူ႔အခန္းငယ္ေလးထဲ ၀င္ျပီး ေရစို၀တ္ေတြ လဲ…..
ျပီးေတာ႔မွ ကၽြန္ေတာ္ကို သဘက္ေလး တစ္ထည္လာေပးျပီး ေနာက္ေဖးဘက္ကို ထြက္သြားတယ္ … ခဏေန အိမ္ေရွ႔ ကို ျပန္ထြက္လာတဲ႔ မလက္ထဲမွာ ေတာ႔ သူ႔အေဖ အက်ီ နဲ႔ ပုဆိုးပါလာတယ္…. ကၽြန္ေတာ္လည္း လာေပးတာေတြ ယူ၀တ္ရင္း ေရစို၀တ္ေတြ စက္ထဲထည္႔ ညွစ္ျပီး လွန္းေနတဲ႔ မ ကို မ ေဖ်ာ္ေပးတဲ႔ ေကာ္ဖီပူပူ ေလးေသာက္ရင္း ထိုင္ေစာင္႔ေနလိုက္တယ္ ….. လုပ္စရာရွိတာေတြ လုပ္ျပီး ျပန္လာတဲ႔ မ ဟာ ကၽြန္ေတာ္ ထိုင္ေနတဲ႔ ႏွစ္ေယာက္ထိုင္ ဆက္တီခံု ေလးမွာ ၀င္ထိုင္ရင္း ေကာ္ဖီပူုပုူ ေလးကိုမွုတ္ေသာက္ေနေတာ႔တယ္…….
” မ … ေပ်ာ္လား ဒီေန႔ သြားရတာ ”“ေပ်ာ္တာေပါ႔ .. မိုးေရထဲမွာ ေဆာ႔ရတာ ပိုေတာင္ေပ်ာ္ဖို႔ေကာင္းေသး ငယ္ငယ္တုန္းက မိုးေရထဲမွာ ေဆာ႔ဖူးေပမယ္႔ ဒီလိုၾကီးမွ တစ္ခါမွ မေဆာ႔ဘူးဘူးဟ ..နင္႔ကိုလဲ ေက်းဇူးတင္တယ္ သိလား.”” ရပါတယ္ဗ်ာ….. ျမင္လို႔မွ မေကာင္းတာ မိုးေရေတြ ဆိုျပီ..မ ျဖစ္ေနတဲပံု က”” နင္ တစ္ျခား ေကာင္မေလးေတြ ေကာ အဲလိုလုပ္ေပးလား ”” ၾကံဳလာရင္ေတာ႔ မေျပာတက္ဘူးေလ…. အခုေတာ႔ မ ကပထမဆံုးပဲ ”” ဟုတ္လား ” ဆိုျပီး ေက်နပ္အျပံဳးေတြ နဲ႔အတူ.. ကၽြန္ေတာ္ နဲ႔မရဲ႔ ရင္းႏွီးမွုက ပိုလိုေတာင္လာခဲ႔ ၾကတယ္….
မ ကၽြန္ေတာ္ ေဘးမွာလာထိုင္းျပီး လက္ေလးခ်ိတ္ လို႔ကၽြန္ေတာ္ အေပၚမ်ား မွီလိုက္ရင္.. မ ရဲ႕ ႏို႔ေလးေတြနဲ႕႔ ကၽြန္ေတာ္ လက္ေမာင္းသားဟာ အျမဲလိ္ု ပြတ္တိုက္ေနတာေတြ…. တစ္ခါတစ္ေလ မ ေရခ်ိဳးရင္း သဘက္ လွမ္းယူ ခိုင္းတာေတြ ….. လက္မမွီလို႔ ဆိုျပီး ခ်ိတ္ခိုင္းတဲ႔ ဘရာဂ်ိတ္ေတြ….. တစ္ေယာက္ရည္းစားအေၾကာင္း တစ္ေယာက္ ေျပာျပတာေတြ .
ႏွစ္ေယာက္တညး္ ရွိတဲ႔ အခ်ိန္ေတြ က်ီစယ္ ေနတာေတြ . အစံုပါပဲ ဗ်ာ…. ကၽြန္ေတာ္ တို႔ ႏွစ္ေယာက္ၾကားမွာ လ်ိဳ၀ွက္မွု ဆိုတာ မရွိသေလာက္ပဲ .. ေျပာမနာဆိုမနာ ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ တို႔ ႏွစ္ေယာက္မွ အစစ္…. ႏွစ္ေယာက္သား ကိုယ္ခ်င္းထိမိတဲ႔ အခ်ိန္ဆို စိတ္ကစားခဲ႔ၾကေပမယ္႔… က်ဳးက်ဳးလြန္လြန္ ျဖစ္ဖို႔ အတြက္ေတာ႔ စိတ္လြန္ဆြဲေနတုန္းပဲတစ္ခါကဆို မ တို႔ အိမ္ကို ကၽြန္ေတာ္ အလာ. မ အေမ တို႔က အိမ္က အထြက္ လမ္းမွာေတြ႔ေတာ ကၽြန္ေတာ္ကို မင္း မ ေတာ႔အိပ္တုန္း.. ဆိုျပီးေသာ႔ေပးသြားတယ္.
ကၽြန္ေတာ္လည္း ေသာ႔ေလးကိုင္ ျပီ မ တို႔ အိမ္ေပၚတက္ . တံခါးေတြ ဘာေတြဖြင္႔ျပီ အခန္းထဲ ၀င္ျပီး အိမ္ေရွ႔မွာ နာရီ၀တ္ေလာက္ စာအုပ္ဖတ္.. အေခြၾကည္႔ရင္းေနလိုက္တယ္…… ၾကာေတာ႔ ပ်င္းလာေကာ မ ကို သြား ႏွိုးမလို႔ အိမ္အတြင္းဘက္ ကို ၀င္လာျပီး မ အခန္းကိုၾကည္႔လိုက္ေတာ႔မ အခန္းတခါး ကခပ္ဟဟ ေလးပြင္႔ေနတယ္ … ကၽြန္ေတာ္ လည္းအသာေလးဖြင္႔ ျပီး ၀င္ၾကည္႔လိုက္ေတာ႔ ေမွာက္ရက္ ကေလး ဘယ္ဘက္ဒူးေလးကို ေကြးျပီး အေပၚတင္ကာအိပ္ေနေတာ႔ မ ရဲ႔ ေနာက္ပိုင္း အလွဟာ ထင္းခနဲ ေပၚလြင္ေနတာေပါ႔ …. ၀တ္ထားတဲ႔ ဂါ၀န္အတိုေလးဟာလဲ ေပါင္ေပၚေရာက္… ကၽြန္ေတာ္ အာေခါင္ေတြေတာင္ ေျခာက္္ကပ္လာျပီ…….
ကၽြန္ေတာ္ လည္း မ ကုတင္ေလးမွာ ၀င္ထိုင္ စိုက္ၾကည္႔ ရင္း မဖင္ေလးကို မသိသလိုနဲ႔ လွမ္းကိုင္လိုက္တယ္ …. တြန္႔သြားျပီ. ခပ္ေမွးေမွး မ်က္လံုးအစံုဟာ ပြင္႔လာျပီ….” အိပ္ေနတာ လန္႔ေတာင္သြားတယ္ ” ဆိုျပီး ေမွာက္ရက္ကေလး ေဘးတိုက္ေရြ႔ရင္း အုတ္နံရံ နားေလးကို ေရြ႔သြားတယ္ … ကၽြန္ေတာ္လည္း လြတ္ေနတဲ႔ ေနရာေလးကို ၀င္လွဲ လိုက္ျပီး.. မ မ်က္ႏွာေလးကို အနီးကပ္ ၾကည္႔လိုက္ေတာ႔ ” ၾကည္႔နဲ႔ ” ဆိုျပီး ကၽြန္ေတာ္မ်က္ႏွာကို သူ႔လက္ကေလးနဲ႔ လာအုပ္တယ္……..
ကၽြန္ေတာ္လည္း မ်က္ႏွာေပၚက ဆြဲဖယ္လိုက္ျပီး ကၽြန္ေတာ္ရင္ဘက္ေလးေပၚကို တင္ကာ ခဏတာ အဲ႔လို ေနမိတယ္ကၽြန္ေတာ္လည္း မ ဘက္ကို တစ္ေစာင္းေလးလွည္႔လိုက္ေတာ႔ မ်က္ႏွာ ႏွစ္ခုဟာ တစ္ေယာက္အသက္ရွုတဲ႔ အသံ တစ္ေယာက္ၾကားရေလာက္ေအာင္ ကိုနီးကပ္ခဲ႔တာအဲ႔လို အေျခအေန ေတြမွာေတာင္ ေစာင္႔ထိန္းႏိုင္ခဲ႔ေပမယ္….. ရထားေပၚလို ေနရာမ်ိုဳးမွာ ဘာလို႔ီဒီလို ျဖစ္သြားရတယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ကို ကၽြန္ေတာ္ေတာင္မသိေတာ႔ဘူး……..
ေဘာ္……… ဘူ ………ဘူ …………ေဘာ္ ……..တူ အခ်က္ေပးသံနဲ႔ အတူ ကၽြန္ေတာ္ စိီးလာတဲ႔ ရထားဟာ ည ၇ နာရီေက်ာ္မွ ပဲ မန္းေလးဘူတာၾကီးကို ဆိုက္ေရာက္လာတယ္…ကၽြန္ေတာ္လည္းျပန္စဥ္းစားေနတာေလးေတြေတာင္ ေပ်ာက္သြားျပးီ………. အထုတ္အပိုးေတြ သိမ္းကာ ရထားေပၚကဆင္းရင္း မန္းေလးးေျမကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေလးေယာက္ သားေျခခ်မိေတာ႔ တယ္…
မန္းေလး ကိုေရာက္ေတာ႔ မ ရဲ႕ဆရာ လာၾကိဳတဲ႔ကားေလးနဲ႔ အတူ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေနမဲ႔အိမ္ေလးကို ဘူတာရံုကေန ထြက္ခြာလာလိုက္တယ္ … ေရာက္ျပီ ဆိုလို႔ ၾကည္႔လိုက္ေတာ႔ အိမ္ေလးက ၂ ထပ္တိုက္အိမ္ေလး. ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေနရမွာေတာ႔ အေပၚထယ္ခန္း…. .ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေရာက္တဲ႔ အသံၾကားတာနဲ႔ အိမ္ေပၚကေန ေကာင္ေလးနဲ႔ ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္ ဆင္းလာျပီး ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရဲ႕ အထုပ္ အပိုးေတြ ကိုလာ၀ိုင္း ကူသယ္ေပးတယ္ …. မ ရဲ႕ ဆရာ ဆိုတဲ႔ ကိုရန္ႏိုင္ က DANCER ဆရာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ကိုလာၾကိဳတဲ႔ သူေတြကေတာ႔ မန္းေလးက သူ႔တပည္႔ ဖိုးသား နဲ႔ ေကသီ ဆိုတဲ႔ ေကာင္မေလး…….
အိမ္ေပၚ ေရာက္ျပီး ခဏနား ေရမိုးခ်ိဳးျပီး …. ထမင္းစားဖို႔ အတြက္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြ အားလံုး စင္တင္ရွိတဲ႔ စားေသာက္ဆိုင္ေလးကို ထြက္လာလိုက္တယ္…..ဟိုေရာက္ေတာ႔ ကၽန္တဲ႔ လူေတြ အားလံုးကေတာ႔ ဘီယာေသာက္မယ္ ဆိုျပီး မွာ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ အျပင္းသမား တစ္ေယာက္တည္း ဆိုေတာ႔ တစ္ျပားေလာက္ပဲ မွာျပီးေသာက္.. သီရိေလးကေတာ႔ Coke ပဲေသာက္မယ္ဆိုလို႔ သူ႔အတြက္က Coke စားစရာ အခ်ိဳ႔ အရင္မွာျပီး….. စားေသာက္ရင္း စကားေျပာၾကတာေပါ႔….အခုမွ ေတြ႔တဲ႔ ဆရာတပည္႔ေတြ ဆိုေတာ႔ စကားေတြေျပာ ရယ္ေနလိုက္ၾကတာ…..
ကၽြန္ေတာ္ စကားေတာင္တိုးမေပါက္ေတာ႔ဘူး .. အဲ႔တာ နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္လည္းစင္တင္ေပၚ က သီခ်င္းဆို ေနတဲ႔ ေကာင္မေလးေတြ ၾကည္႔ရင္း အရက္တစ္ျပားကို တစ္ေယာက္တည္း ေသာက္ေနလိုက္တယ္…. စင္တင္ေပၚက သီခ်င္းဆိုတာ ခဏနားေတာ႔မွ ကၽြန္ေတာ္လညး္.. ေဘးဘီကိုၾကည္႔ေတာ႔ ျငိမ္ျငိမ္ေလး ထိုင္ေနတဲ႔ သီရိ ကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ႔ရဲ႕ ညာဘက္ေဘးမွာ တစ္ေယာက္တည္း စကားေျပာေဖာ္မရိွ ဘာမရွိ ဆိုေတာ႔ ..
ကၽြန္ေတာ္ပဲ” သီရိ.. … ပ်င္းေနျပီလား..”” ပ်င္းပါဘူး. ရပါတယ္ …. သီခ်င္းဆိုတာ နားေထာင္ေနတာ ”” အကိုေရာ … မပ်င္းဘူးလား ”” မပ်င္းပါဘူး သီရိရယ္ .. ..ခုနက သီခ်င္းဆိုတာ နားေထာင္တယ္ .. အခုသီရိ နဲ႔ စကားေျပာေနတယ္ေလ”” သီခ်င္း နားေထာင္တာ ဟုတ္လို႔လားေနာ္ ….. ေကာင္မေလးေတြ လိုက္ၾကည္႔ေနတာ မဟုတ္လား ”” အင္း….. သီရ္ိ နဲ႔ ဘယ္သူ ပိုလွလဲ ၾကည္႔ေနတာ ”ရွက္ျပံဳးျပံဳး မ်က္ႏွာေလးနဲ႔ သြားေလးေတြ ေပၚေအာင္ ခစ္ခစ္ ဆိုျပီး ရယ္လိုက္တဲ႔ မ်က္ႏွာေလးက ေတာ႔ ရင္ကိုလွုပ္ေစတယ္ဗ်ာ…. မေကာင္းပါဘူးေလ ဆိုတဲ႔ အသိေၾကာင္႔ စကားလမ္းေၾကာင္းလႊဲရင္း စားေသာက္ ျပီးေတာ႔ ည ၁၂ ေက်ာ္ေလာက္မွ အိမ္ကိုျပန္လာလိုက္ၾကတယ္…. အိပ္ယာ ၀င္ေတာ႔ မိန္းကေလးေတြ ကေတာ႔ အိမ္ရဲ႕ တစ္ခုတည္းေသာ အခန္းေလး မွာ အတူတူ အိပ္ၾက.. ကၽြန္ေတာ္တို႔ ကေတာ႔ အိမ္ေရွ႔ မွာပဲ အိပ္လိုက္ၾကေရာ…..
ဒီလိုနဲ႔ ေနလာလိုက္တာ ၃ ရက္ေလာက္ၾကေတာ႔ ကံၾကာမာ ရဲ႕ ေကာင္းခ်က္လား ဆိုခ်က္လား မသိေစတဲ႔ မ နဲ႔ ဖိုးသား …. ေကသီ နဲ႔ ၀င္းႏိုင္တို႔ ဟာ တစ္ပူးတြဲတြဲ နဲ႔ ေလာက ၾကီးမွာ ေပ်ာ္ေနၾကသလိုပဲ ……. ကၽြန္ေတာ္ နဲ႔ သီရိ ကေတာ႔ ဖြင္႔ေျပာလို႔ လဲမရ .. တားဆီး ပိုင္ခြင္႔လဲ မရွိတဲ႔အေျခအေနေတြ ဆိုေတာ႔ ႏွုတ္ဆိတ္ရင္း ခက္ခက္ခဲခဲ ေနာက္ထက္ ၄ ရက္ ေလာက္ကို ျဖတ္ေက်ာ္လာရတယ္ ….. သီရိ နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ဟာ အရင္းႏွီး ဆံုးအေျခ အေန ကိုမေရာက္ေပမယ္႔ စကားေျပာေဖာ္ ေျပာဖက္ေတြ ျဖစ္လာေရာ ….. မ နဲ႔ ကေတာ႔ ဒီလိုပဲ ရင္းႏွီးတာကေန က်ဴးလြန္မိတဲ႔ အေျခ အေနေရာက္လာေပမယ္႔ အခင္အမင္မပ်က္ သြားသလို ႏွစ္ေယာက္ နီးစပ္ ဇို႔လဲ မေတာင္းဆိုပဲ ရယ္ရယ္ ေမာေမာ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ လိုပဲ ကၽြန္ေတာ္ အေပၚေနေပးတယ္ …
သူတကယ္ပဲ ဖိုးသား ကို ခ်စ္သြားတာလား ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ မသိေပမယ္႔ ရင္းႏွီးမွု ေတြကေတာ႔ ဆထက္တိုးလာတယ္ ဆုိတာေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္အျမင္….ေျခာက္ေသြ႕ဖြယ္ ေနရက္ေတြ ျဖတ္သန္းရင္း မန္းေလးေျမမွာ မေပ်ာ္ေတာ႔တယ္႔ တစ္ေန႔ မွာ မ ကို ျပန္ေတာ႔မယ္ ဆိုတဲ႔ အေၾကာင္း ေျပာလိုက္တယ္…..” မ .. ကၽြန္ေတာ္ ေနာက္ေန႔ ရန္ကုန္ျပန္ေတာ႔မယ္ ”” ဟယ္ .. …. ဘာျဖစ္လို႔လဲ ေနာက္အပတ္ေလာက္မွ အတူတူ ျပန္မယ္ေလ.. ”” ပ်င္းလာျပီ မ ရာ… တစ္ေန႔ တစ္ေန႔ ဟိုသြားဒီသြား … ည ေရာက္ရင္ တစ္ေယာက္တည္း အရက္ေသာက္ေန ရတာ ”
” ေဆာရီး ပါဟယ္ … နင္တို႔ ကို ေခၚလာျပီး ငါတာ၀န္ မေၾကသလို ျဖစ္သြားတယ္ ”” ရပါတယ္ မ ရာ… ကၽြန္ေတာ္ကေတာင္ အားနာရ အုန္းမွာ အတူတူ လာျပီ အတူတူ မျပန္ႏိုင္လို႔ ”” အင္းထားပါေတာ႔ …….. ျပန္ခ်င္လဲ ျပန္ေလ..ငါေတာ႔ ဒီမွာ ေနာက္တစ္ပတ္ေလာက္ ေနလိုက္အုန္းမယ္ ”” အင္း .. ဒါဆိုလညး္ ကၽြန္ေတာ္ လက္မွတ္ျဖတ္ဖို႔ ကိုရန္ႏိုင္ ကို တစ္ခ်က္ေလာက္ေျပာေပး ”” အင္း…… ” ဆိုျပီးမ က လက္မွတ္ျဖတ္ေပး ဖို႔ ကိုရန္ႏိုင္ ကိုေျပာေတာ႔ . ကၽြန္ေတာ္ လို႔ပဲ မန္းေလးမွာ မေပ်ာ္ေတာ႔ တဲ႔ သီရိ ဟာ ကၽြန္ေတာ္ နဲ႔ အတူ ရန္ကုန္ ျပန္ဖို႔ ျဖစ္လာတယ္ …
မ နဲ႔ ၀င္းႏိုင္ ကေတာ႔ မန္းေလးမွာ ပဲ ေနာက္ တစ္ပတ္ေလာက္္ ေနခဲ႔မယ္ ဆိုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ နဲ႔ သီရိ အတြက္ပဲ လက္မွတ္ျဖတ္လိုက္တယ္ ..ရန္ကုန္ျပန္မယ္႔ မနက္ ၃ း ၀၀ ေလာက္မွာ အားလံုးက ျပန္မယ္႔ ကၽြန္ေတာ္ နဲ႔ သီရိ ကို ဘူတာရံု ကိုလိုက္ပို႔ခဲ႔တယ္….. အလာတုန္း ကလို အိပ္စင္ နဲ႔ မဟုတ္ေတာ႔ ရိုးရိုးတန္းမွာပဲ ထိုင္ခံု တစ္ခံုမွာ ႏွစ္ေယာက္အတူတူ ထိုင္လိုက္တယ္ ….
သီရိကေတာ႔ ျပတင္းေပါက္နားေလးမွာ ေနရာယူ ျပီး ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ လူသြားလမ္းနဲ႔ နီးတဲ႔ ေနရာေလးမွာ ထိုင္လိုက္တယ္ …….ရထားစထြက္ျပီး မၾကာခင္ပဲ ေဘးနားက ရထားနံရံ ေလးကို မွီျပီး မဲ႔တဲ႔တဲ႔ ျဖစ္ေနတဲ႔ သီရိ မ်က္ႏွာ ေလးကို ေမွာင္ျပျပ အလင္းေအာက္မွာ ေတြ႔လိုက္ရတယ္ ..လက္ကလဲ ဗိုက္ေလးကိုႏွိ္ပ္ေနတဲ႔ သီရိ ကို“သီရိ … ဘာျဖစ္လို႔လဲ… မ်က္ႏွာ လဲ မေကာင္းပါလား ”” ဗိုက္ေအာင္႔ ေနလို႔ … .. ေလေအာင္႔တာလား မသိဘူး…”” ေဆးမပါဘူးလား …… အခုမွ ေအာင္႔တာလား ”
” အင္းပါတယ္ ….. ခုနကထဲ က… ခုေဆးေတာ႔ ေသာက္ထားပါတယ္ ….”” သက္သာ ရဲ႕လားကြာ… ခဏေလာက္လဲွ ေနလိုက္ပါလား ”” ရပါတယ္ အကို…. ခဏေနရင္ ေပ်ာက္္သြားမွာပါ…. ”အကို ကို အာမနာနဲ႔ လာ…ခဏ လွဲအိပ္ေနလိုက္ ဆိုျပးီ….. သီရိ ေခါင္းေလးကို ကၽြန္ေတာ္ ေပါင္ေပၚ တင္ျပီ ေနေစလိုက္တယ္ ….. ေခါင္းေလးက ကၽြန္ေတာ္ ေပါင္ေပါင္မွာ ေျခေထာက္ေလး ႏွစ္ေခ်ာင္းကို ေတာ႔ ခံုေပၚမွာ တင္ထားျပီး မ်က္လံုးေလး မွိတ္ျပီး အိပ္ေနတဲ႔ သီရိ ေလးကို ကၽြန္ေတာ္ အေပၚစီးက ၾကည္႔ေနလိုက္ေတာ႔တယ္……
အျပစ္ကင္းစင္လွတဲ႔ ကေလးတစ္ေယာက္လို႔ အိပ္ေနတဲ႔ သီရိ ကိုၾကည္႔ရင္း ဘယ္လို အိပ္ေပ်ာ္သြားမွန္းမသိတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္လည္း..ေျခေထာက္ေတြ က်င္လာမွပဲ လန္႔ႏိုးလာေတာ႔တယ္….. ကၽြန္ေတာ္ ေျခေထာက္လွုပ္ရွားမွု ေၾကာင္႔ သီရိ တစ္ေယာက္ႏိုးလာရင္း ေငါက္ကနဲ ထထိုင္လိုက္ကာ…” ေဆာရီး အကို….. သီရိ ေတာ္ေတာ္ အိပ္ေပ်ာ္သြားတာပဲ ”” ရပါတယ္ .. သီရိကလဲ အားမနာနဲ႔… ဘယ္လိုေနလဲ ဗိုက္ေအာင္႔တာ သက္သာသြားျပီလား ”
” ဟုတ္… အကို သက္သာပါတယ္ ”” အိပ္ခ်င္ျပန္ အိပ္ေလ… အကိုလည္းေျခေထာက္ က်င္လို႔ လန္းႏိုးသြားတာ”” မအိပ္ေတာ႔ ပါဘူး… အကိုရယ္ ” လို႔ေျပာေနေပမယ္႔ သီရိ တစ္ေယာက္ ေဘးမွာ ထိုင္းရင္ ငိုက္ေနတယ္ ….. ကၽြန္ေတာ္လည္း သီရိ ကိုယ္လံုးေလးကို အသာလွမ္းဖက္လိုက္ျပီး ကၽြန္ေတာ္ရင္ခြင္ကို မွီျပီး အိပ္စက္ေစလိုက္တယ္….. ကၽြန္ေတာ္လက္ေတြ ကေတာ႔ သီရိ ကိုဖတ္ထားသလိုျဖစ္ေနတာေပါ႔…..
အဲလိုနဲ႔ ေနလာရင္း သီရိ တစ္ေယာက္ တကယ္ အိပ္မေပ်ာ္ လိုလား ကၽြန္ေတာ္ ေဖာက္ျပန္ေနတဲ႔ အသက္ရွဳ သံေတြကိုပဲ ၾကားေနရလို႔လား မသိဘူး ေခါင္းေလးေထာင္လားရင္း ကၽြန္ေတာ္ပခံုးေလးကို ပါးေလးလာအပ္ထားတယ္ … …..ကၽြန္ေတာ္မ်က္နွာနဲ႔ ဘယ္ေလာက္မွ မျခားေတာ႔တဲ႔ သီရိမ်က္ႏွာေလး ကိုၾကည္႔ေနရင္း ေဖာက္ျပန္ေနတဲ႔ စိတ္ေတြေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္စိတ္ေတြမထိန္းႏိုင္ပဲ သီရိ ရဲ႔ မ်က္ႏွာေပၚကို အနမ္းတစ္ပြင္႔ခပ္ဖြဖြေလးေျခြလိုက္ေတာ႔ .. အံၾသေနတဲ႔ မ်က္ႏွာေလးနဲ႕ အတူေခါင္းေလးေထာင္သြားျပီ ကၽြန္ေတာ္ကို စိုက္ၾကည္႔လာတယ္…….
ငါမွားျပိီ ငါသူ႔ရဲ႕ ယံုၾကည္မွုေတြ ကိုအလြဲ သံုးစားမိေနျပီလို႔ ေတြးေနတုန္း … သီရိ မ်က္ႏွာေလးက တစ္ျဖည္း့ျဖည္း ခ်စ္စရာမ်က္ႏွာေလးနဲ႔ အတူ ျပံဳးေရာင္သန္းျပီ ကၽြန္ေတာ္ ပခံုးေပၚမ်က္ႏွာေလး လာအပ္မွပဲ…. ကၽြန္ေတာ္ရင္ထဲက ပူေလာင္မွုေတြ ဟာျငိမ္းခ်မ္းသြားေတာ႔တယ္… ကၽြန္ေတာ္လည္း သီရိ ကိုယ္လံုကို တင္းၾကပ္စြာဖတ္ထားရင္း ပခံုးသားေလးေတြကို တစ္ခ်က္ ႏွစ္ခ်က္ေလာက္ ဆုပ္ကိုင္ျဖစ္ညွစ္ေပးလိုက္ေတာ႔.
…… ဘာလဲ ဆိုတဲ႔ အၾကည္႔နဲ႔ အတူ ေခါင္းေလးကေမာ႔လာျပန္တယ္ ….မ်က္လံုးခ်င္းခဏ ဆံုျပီ…… မ်က္ႏွာေလးေပၚ ကၽြန္ေတာ္ထပ္နမ္းလိုက္ေတာ႔ သီရိ ဆီက မထင္မွတ္တဲ႔ တုန္႔ျပန္မွုနဲ႔ အတူ ကၽြန္ေတာ္ ပါးေလးကို ျပန္နမ္းလာတယ္…. ကၽြန္ေတာ္က နမ္းလိုက္ သူက ျပန္နမ္းလိုက္ ဘယ္ႏွစ္ၾကိမ္ေျမာက္မွန္း မသိတဲ႔ အနမ္းေတြ နမ္းျပီေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ သီရိ ႏွုတ္ခမ္းေလးကို စတင္နမ္းလိုက္တယ္ …
နမ္းလိုက္တဲ႔ အခ်ိန္မွာ ႏွုတ္ခမ္းႏွစ္ခု ကြာလည္းမသြား ထိရံုေလးထိထားလိုက္တာ ဘယ္ေလာက္ၾကာသြားတယ္ မသိေတာ႔မွ ကၽြန္ေတာ္ကပဲ စတင္ျပီ သီရိ ႏွုတ္ခမ္း တစ္ခုလံုးကို စတင္စုပ္ယူလိုက္တယ္… သီရိ ရဲ႕တုန္႔ျပန္မွုေတြေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေခါင္းႏွလံုး ဟာဘယ္ညာတစ္လွည္႕ဆီ ျဖစ္ေနျပီ… ႏွုတ္ခမ္းျခင္းကေတာ႔ စုတ္လွ်က္ပါပဲ…… အခ်ိန္ေတြၾကာလင္႔လာတာနဲ႔ အမ်ွ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႔ လက္ေတြဟာ ပခံုးသားေတြ ပြတ္ေနရာကေန နယ္ေက်ာ္ျပီး သီရိ ရဲ႕ႏို႔အံုေလးေပၚကို ေရာက္လာတယ္…. တစ္ခ်က္ေလာက္တြန္႔သြားေပမယ္႔ ႏွုတ္ခမ္းျခင္းစုပ္လွ်က္အေနအထားေၾကာင္႔ ဘာမွေျပာပိုင္ခြင္႔ မရွိပဲ ခြင္႔ျပဳေနသလိုေလး ျဖစ္ေနတာေပါ႔… သီရိ ရဲ႔လက္တစ္ဖက္ကေတာ႔ သူႏို႔အံုေလးေပၚေရာက္ေနတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္လက္၀ါး ေပၚကေနအုပ္ကိုင္ရင္း ကၽြန္ေတာ္လက္လွုပ္သမွ်ေဖာ္လိုေလး လိုက္ျပီး ကၽြန္ေတာ္လက္အေပၚကေန လွုပ္ရွားေနေတာ႔တယ္ …..
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္လံုး ရဲ႔ အသိစိတ္မွာ သာယာေပ်ာ္ရြင္မွုကလြဲျပီး ေဘးပတ္၀န္က်င္ ကိုေတာင္ ေမ႔ႏိုင္ေလာက္တဲ႔ အဆင္႔ကိုေတာင္ေရာက္ရွိေနၾကျပီ…. ရထားေပၚမွာ ဆိုတဲ႔ အသိေတြ ေပ်ာက္ျပီး တူႏွစ္ကို လြတ္လပ္စြာခ်စ္ရည္လူး ေနၾကသလို ထင္မွက္ကာ ကၽြန္ေတာ္လည္း သိရိရဲ႔ ကိုလံုးေလးကို ခါးကေနကိုင္ကာ ပိုေစာင္းေစလိုက္တယ္ …. လက္ေတြကေတာ႔ အေႏြးထည္ခပ္ပါးပါး ေအာက္ကေန ႏူးညံတဲ႔ အထိေလးကို ေတြ႔ထိဖို႔ စတင္လွုပ္ရွားေနျပီ… အေႏြးထည္ ေအာက္ကေန လက္ေလးလွ်ိသြင္း လာလိုက္တာ ရင္ႏွစ္မႊာ ကုိထိန္းခ်ဳပ္ထားတဲ႔ ဘရာစီယာ ေအာက္တိုင္ ၀င္ျပီး လက္ေလးနဲ႔ ပြတ္သပ္လိုက္ေတာ႔…… သိရိ ခမ်ာ ဇစ္မတပ္ထားတဲ႔ အေႏြးထည္ ကို ကၽြန္ေတာ္ လွုပ္ရွားမွုေတြ လူမသိေအာင္ ဆြဲစိျပီ….. ကၽြန္ေတာ္ ပုခံုးထက္မွာ ညီးညဴေနေတာ႔တယ္ ……..
အင္းးးးးးးးး ….. ဟင္းးးးးးးးးးးးးးးးးဆိုတဲ႔ အသံေတြ နဲ႔ အတူေလပူေလးေတြ ခဏခဏ မွုတ္ထုတ္ရင္း ညိမ္သက္ေနေတာ႔တယ္….. ႏို႔ အံုေလးကို ဆုုပ္ကိုင္မိေနတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ လက္ေတြကေတာ႔ ဆုပ္ကိုင္ လိုက္ ျဖစ္ညွစ္လိုက္ ႏိုသီးေခါင္းေလးကို ၾကပ္ၾကပ္တည္းတည္း ၀င္ေရာက္ေနတဲ႔ လက္ေခ်ာင္းေတြကိုသံုးျပီး ထိပ္ေလးကို ပြတ္ေပးလိုက္ ညွပ္လိုက္ ေပါ႔….
အရွိန္ရလာတဲ႔ လက္ေတြဟာ တစ္ျဖည္းျဖည္းေအာက္ ျပန္ဆင္းျပီး……. သီရိ ၀တ္ထားတဲ႔ ထမိန္ အကြဲေၾကာင္းေလးထဲ ကိုလက္လွိ်၀င္လိုက္ေတာ႔….. သိရိလက္ကေလးက လာေရာက္ဆုပ္ကိုင္ျပီ………..” ကို …. ရထားေပၚမွာေလ ”ဆိုျပီး ခပ္တိုတိုးေလး ကပ္ကာ လာေျပာေတာ႔ မွ ပဲ…… ကၽြန္ေတာ္ အသိေတြဟာ ျပန္၀င္လာျပီ ေဘးဘီ ၀ဲယာ ၾကည္႔မိေတာ႔တယ္ …….
ေတာ္ေသးတယ္ ….ဘယ္သူမွ မရွိလို႔လို႔ ခပ္တိုးတိုး ညီးတာကို ၾကားသြားတဲ႔ သီရိ ကေတာ႔ ခစ္..ခစ္ ဆိုျပီးထရယ္ပါေရာ……….” အမ္ ….ဘာရယ္တာလဲ ……”” ဟီးဟီး .. ဘာမွ ဟုတ္ဘူးဆိုတဲ႔ ” အေျပာေလးနဲ႔ ခ်စ္စႏိုး အမူအယာေလးက ကၽြန္ေတာ္စိတ္ေတြကို မရုိးမရြေလးျဖစ္ေစတယ္ဗ်ာ….ႏွစ္ေယာက္သားရယ္လိုက္ေမာလိုက္ သီရိ က ကၽြန္ေတာ္ ပုခံုးေလးကို မွီလိုက္ .. ကၽြန္ေတာ္က ျပန္ဖက္ထားလိုက္ နဲ႔ၾကည္ႏူးေနလိုက္ၾကတာ .. ေပ်ာ္ရြင္ရတဲ႔ အခ်ိန္ ၾကည္ႏူးၾကတဲ႔ အခ်ိန္ကာလ ဆိုတာ ျမန္ဆန္လြန္းတာေၾကာင္႔ ရန္ကုန္ဘူတာၾကီးကိုေတာင္ ရထား၀င္လာျပီ…..
ကၽြန္ေတာ္လည္း သီရိ အထုတ္အပိုးေတြကူသယ္ လူအုပ္ၾကားက ထိုးထြက္လာလိုက္တာ…. ဖုန္းရံုေလး နားေရာက္မွွပဲ ” ခဏ .. အကို ” ဆိုျပီး သီရိ က သူ႔အိမ္ကိုျပန္ဖို႔ အတြက္ ဖုန္းသြားဆက္တယ္ … ကၽြန္ေတာ္ အလိုအရ ဆိုရင္ေတာ႔ မ ရဲ႕ အိမ္မွာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ တစ္ေနရာမွာ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ႏွစ္ေယာက္ အတူတူျဖစ္ျဖစ္ အိပ္ေစခ်င္တာ….. ဒါေပမယ္႔ ကၽြန္ေတာ္ ပါးစပ္က ေျပာမထြက္ ဘူးဗ်ာ………
………………………………………………………………………..
ကၽြန္ေတာ္ ရင္ထဲက ျဖစ္ခ်င္ေနတဲ႔ စိတ္ေတြကေတာ႔ ဒီညအတြက္ ေ၀းသြားျပီ ဗ်ာ……… သီရိ ကို သူ႔အေမ က အိမ္ကို္ျပန္ လာခိုင္းတယ္ ………ရင္မွာ မေပ်ာ္ေပမယ္႔ သီရိ ကို အိမ္အထိ္ေရာက္ေအာင္ လိုက္ပို႔ေပးလိုက္တယ္ …… အိမ္ေပၚတက္ခါနီး ကၽြန္ေတာ္ ကို သီရိ ၾကည္႔ေနတဲ႔ မ်က္လံုးေတြ ဟာ သူလဲ အိမ္ေပၚတက္ရမွာ မေပ်ာ္ေပမယ္႔ အေျခအေန တစ္ခုကို မလြန္ဆန္ႏိုင္တဲ႔ ေတာင္းပန္တဲ႔ အၾကည္႔ … သီရိ ရဲ႔ လက္ျပႏွုတ္ဆက္မွူေတြကိုေၾကာခိုင္းရင္း … ေလးလံတဲ႔ ေျခလွမ္းေတြနဲ႔ အတူကားရွိရာ ကို ေလွ်ာက္လွမ္းလာေတာ႔တယ္….
ေရစက္ ရွိရင္ ေတာ႔ ဆံုၾက အုန္းမွာေပါ႔ သီရိ ေရ…… လို႔ စိတ္ထဲက ေရရြတ္ရင္ …အိမ္လည္း မျပန္ခ်င္ေတာ႔တာနဲ႔ မ တို႔ အိမ္မွာ ပဲသြားအိပ္ေတာ႔ မယ္ဆံုး ျဖတ္ျပီ ထြက္လာလိုက္တယ္ …. ဟိုေရာက္ေတာ႔ မ အေမ နဲ႔ ခဏ ေလာက္စကားေျပာ .ရွိတဲ႔ ထမင္းေလးဟင္းေလး ေလြးျပီးေတာ႔ အိမ္ေရွ႔ခန္းမွာထိုင္ျပီး အေခြ ၾကည္႔ေနလိုက္တယ္ …… လူက တစ္ေနကုန္ ရထားစီးထားရတဲ႔ အရွိန္ေၾကာင္႔ ပင္ပန္းေနလိုက္တာ ဆိုဖာ ေနာက္ကို မွီတယ္ ဆိုရင္ပဲ အိပ္ေပ်ာ္သြားေတာ႔တယ္ ……..
သိပ္လွေနတဲ႔ မ ပါလား အျဖဴေရာင္ ဂါ၀န္ေလးနဲ႔ ….. ေဟာ႔ ….ဂါ၀န္ အနားစေလး ႏွစ္ဖက္ကိုကိုင္ကာ ကိုယ္ကို တစ္ပတ္လွည္႔ လိုက္တယ္… မခို႔တစ္ရို႔ အျပံဳးေလးနဲ႔ မ်က္စိေလး တစ္ဖက္ ကိုမွိတ္ျပ ျပီး ကၽြန္ေတာ္႔ဆီကို တိုးလာျပီ…….. ငုတ္တုတ္ ထထိုင္ မိသြားတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ေရွ႔တည္႔တည္႔ မွာ မ်က္ႏွာမူ ရပ္လိုက္ျပီး ကၽြန္ေတာ္ ေခါင္းကေန ပါးထိ ေအာင္ သူ႔ လက္တစ္ဖက္နဲ႔ ပြတ္ဆြဲ ခ်လာလိုက္တာ ေမ႔ေစ႔နားေရာက္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ ေမးေစ႔ေလး ကိုကိုင္ကာ မ်က္ႏွာ ကိုဆြဲေမာ႔ ျပီ ကၽြန္ေတာ္႔ ႏွုတ္ခမ္း ေတြေပၚ မ ရဲ႔ ႏွုတ္ခမ္း အစံု နဲ႔ ဖိနမ္းလိုက္တယ္ ………
တစ္ခ်က္သာ နမ္းျပီး မ်က္ႏွာ ႏွစ္ခုကို ခြာလိုက္ရင္း .. မရဲ႕ လက္အစံုဟာ ပုခံုးေပၚ က ၾကိဳးႏွစ္ေခ်ာင္းေလးကို ေဘးကို တြန္းခ်လိုက္တာ ဂါ၀န္တစ္ခုလံုး ေအာက္ကို ေလ်ာၾကသြားေတာ႔တယ္ .. ဂါ၀န္ေအာက္မွာ လဲဘာမွ ၀တ္မထားေတာ႔ အ၀တ္ဗလာ နဲ႔ ျဖစ္ခ်င္တိုင္း ျဖစ္ေနေတာ႔တာေပါ႔.. အမို႔ အေမာက္ အေကြ႕အေကာက္ ေတြနဲ႔ လွေနတဲ႔ မ ဟာ ကၽြန္ေတာ္ ေရွ႔ကို ထပ္တိုးလာလိုက္တာ မရဲ႔ ႏို႔ နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ မ်က္ႏွာ ထိတိုင္ေအာင္ပဲ .
ကၽြန္ေတာ္လည္း မ ခါးေလးကို ဆြဲဖတ္ျပီး မ ရဲ႔ ႏို႔ ႏွစ္လံုး ကို အငမ္းမရ စို႔ေပးလိုက္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ေခါင္းေလးကိုကိုင္ကာ ဘယ္ညာ ေျပာင္းေစျပီး ကၽြန္ေတာ႔ ဆံပင္ေတြကို ထိုးဖြ ေနေတာ႔တယ္ .. မရဲ႕ ႏို႔ေတြကို အားရေအာင္ စို႔ျပီးေတာ႔ မ ရဲ႔ ခါးေလးကို ကိုင္ကာ ကၽြန္ေတာ္ ထိုင္ေနတဲ႔ ဆိုဖာ ေလးေပၚ ဆြဲလွဲ ခ်လိုက္ေတာ႔တယ္…. မ အေပၚကို ကၽြန္ေတာ္ ကိုလံုးေလး ေမွာက္ခ် မလို႔လုပ္တုန္း မက လက္ကေလးကာျပီ.. ကၽြန္ေတာ္ေနာက္ကို လက္ညိွး ထိုးျပေရာ . မ လက္ညိွးထိုးရာ ကိုလွည္႔ၾကည္႔လိုက္ေတာ႔……….
ဟာ……… သီရိအ၀တ္အစား ကင္းမဲ႔ေနတဲ႔ ကိုယ္လံုးေလးနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ တို႔ ႏွစ္ေယာက္ကို ၾကည္႔ေနတဲ႔ သီရိ ….. ဘယ္အခ်ိန္တုန္းက ေရာက္ျပီ ဘယ္လို အ၀တ္အစားေတြ ခၽြတ္လိုက္မွန္းေတာင္ မသိဘူး….သူရပ္ေနတဲ႔ ေအာက္ေျခ နားမွာေတာ႔ အ၀တ္ေတြဟာ ဟို တစ္ခု ဒီတစ္ခု ျပန္႔ၾကဲ ေနေတာ႔သည္…..ကၽြန္ေတာ္လည္း ငိုင္ေတြစြာ ၾကည္႔ေနတုန္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရွီရာ ဆီကို ေလ်ာက္လာျပီး ကၽြန္ေတာ္ေဘးက ဆိုဖာေလးေပၚ ၀င္ထိုင္လိုက္တယ္ .
ကၽြန္ေတာ္ ပါးေတြ ႏွုတ္ခမ္းေတြ လာနမ္းေနရင္း သူ႔ လက္ေတြက ကၽြန္ေတာ္ ၀တ္ထားတဲ႔ စပိုစ္ရွပ္ ကို ဆြဲခၽြတ္ဖို႔ ၾကိဳးစားလာေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ လည္းကိုယ္ကို နဲနဲ မတ္ေပးျပီး လက္ကို ေျမွာက္ေပးလိုက္ေတာ႔တယ္ .. အေပၚ ပိုင္းဗလာက်င္းသြားေပမယ္႔ ေအာက္ကေဘာင္းဘီ တိုေလးေတာ႔ က်န္ေသးတာေပါ႔ ေဘးတစ္ဖက္ဆီ မွာ ကိုယ္လံုးတီးနဲ႔ မဒီ ႏွစ္ေယာက္ကေတာ႔ သူတို႔ရဲ႔ ႏူးညံတဲ႔ လက္အစံု နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ တစ္ကိုယ္လံုးကို ပြတ္သပ္လို႔ေနေတာ႔တယ္ …..
ကာမစိတ္ေတြ ႏိုးၾကြ လာတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ႏွစ္ေယာက္လံုးကို ခါးေလးကေန လွမ္းဖတ္ျပီၤး သူတို႔ ႏွစ္ေယာက္ရဲ႔ ႏို႔ေတြကို တစ္ေယာက္ တစ္လွည္႔ ဆီ စုပ္ေပးေနလိုက္တာ ေလာကၾကီးကိုေတာင္ ေမ႔သြားေစတယ္ဗ်ာ……… သူတို႔ လက္ေတြဟာလည္း သူတို ႏွစ္ေယာက္ ရဲ႕ ႏို႔ေတြကို ကိုယ္ဘာသာ ကိုင္တြယ္္ ပြတ္သတ္လိုက္ …. တစ္ခါ တစ္ခါ သူတို႔ လက္ေတြ ဟာ ကၽြန္ေတာ္ လိင္တံ ရွိတဲ႔ ေနရာကို ေဘာင္းဘီေပၚ ကေန လက္ေခ်ာင္းေလးေတြနဲ႔ အတက္အဆင္းေလး ေဆာ႕ကေစားေနေတာ႕ ကၽြန္ေတာ္ လိင္တံ ဟာအစြမ္းကုန္တင္းမာလာေရာ……..
မ ကကၽြန္ေတာ္ ေဘာင္းဘီထဲ လက္ထိုးထည္႔လိုက္ျပီ ကၽြန္ေတာ္လိင္တံ ကို အျပင္ဆြဲထုတ္လိုက္ေတာ႔သည္ …..ေဘာင္းဘီ ေအာက္ကထြက္လာတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္လိင္တံ ကို မ ကသူ႔လက္ေခ်ာင္းေလးေတြ နဲ႔ စိတ္ၾကိဳက္ကို ကစားေနေတာ႔တာပဲ … သီရိ ကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ ႏွုတ္ခမ္းေတြကို စုပ္ယူရင္း လက္ေတြက ကၽြန္ေတာ္ ရင္ဘက္ေတြ ကိုပြတ္သပ္လိုက္ တစ္ခါတစ္ခါ ကၽြန္ေတာ္ လိင္တံေလးဆီ လက္ေတြက ေရာက္သြားျပီ .. ကိုင္ၾကည္႔လိုက္…. လက္နဲ႔ အုပ္ကိုင္ျပီး အထက္ေအာက္ေလးမွန္မွန္ လုပ္ေပးေနလိုက္ေပါ႔……..
စိတ္မထိန္းႏိုင္ေတာ႔ တဲ႔ ကၽြန္ေတာ္လည္း ေဘာင္းဘီ တိုေလးကို ေလွ်ာ႔ခ်လိုက္ျပီး ေျခေထာက္နဲ႔ ကန္ထုတ္လိုက္ေတာ႔တယ္ … အစြမ္းကုန္တင္းမာ ေနတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ လိင္တံဟာ လြပ္လြပ္လပ္လပ္ ေထာင္မတ္စြာ ထြက္ေပၚလာတယ္ဆိုရင္ပဲ ေဘးနားမွာ ရွိတဲ႔ သီရိ ခါးေလးကို ကိုင္ကာ ထိုင္ေနတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ေပါင္ေပၚကို ဆြဲတင္လိုက္ေတာ႔တယ္ …. ကၽြန္ေတာ္ ေပါင္ကို ခြထိုင္ေနတဲ႔ သီရင္ ဖင္ေလးကို ၾကြေစကာ ကၽြန္ေတာ္လိင္တံ ကိုကိုင္ျပီး သီရိ ရဲ႔ အဖုတ္ေလးမွာ ေတ႔ေပးလိုက္ေတာ႔… တစ္ေျဖးေျဖးဖိထိ္ုင္ခ် လာတဲ႔ သီရိ ဖင္တုန္းေလးေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္ လိင္တံဟာ သီရိ အဖုတ္ေလးထဲ တိုးတိုး ျပီးသာ ၀င္ေနေတာ႔တယ္ ..
သီရိ ေပါင္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ေပါင္ထိတယ္ ဆိုရင္ပဲ ဟင္းးးးးးးးးးးးးး ဆိုျပီး သီရိ ပါးစပ္က ေလပူေလးတစ္ခ်က္ မွုတ္ထုတ္ သံေလးကို ၾကားလိုက္ရေတာ႔တယ္ …. ခဏေလာက္ စိမ္ထားလိုက္ျပီ ကၽြန္ေတာ္ပဲ သီရိ ဖင္ေလး တစ္ဖက္တစ္ခ်က္ဆီကို ကိုင္ကာ အေပၚကိုတင္ေပးလိုက္ ျပန္ဖိခ်လို္က္ ေျဖးေျဖးခ်င္း လုပ္ေပးလိုက္တယ္ နည္းနည္းေလး အရွိန္ေလးရတယ္ဆိုရင္ပဲ အသြင္းအထုတ္ ကို ခက္ဆက္ဆက္ေလး လုပ္ေပးလိုက္ေတာ႔တယ္…. သီရိ အဖုတ္ေလးကေန ကာမေရ႕ေျပး အရွည္ ေလးေတြ ္ထြက္လာေတာ႔ အသြင္းအထုတ္ေတြဟာ ပိုမို လြယ္ကူလာေစေတာ႔တယ္ …. နည္းနည္း အရွိန္ရလာေတာ႔ သီရိ က ထိုင္အခ် ကၽြန္ေတာ္ က ေကာ႔အတင္ ဟာ စီးခ်က္ညီလာတာေပါ႔ …….
နဲနဲေလးျမန္ျမန္ေလး လုပ္ေပးလိုက္ေတာ႔ ဖက္..ဖက္..ဖက္ ဆို႔တဲ ေပါင္ခ်င္းရိုက္သံေတြဟာ ဆူညံလာေတာ႔တယ္… သီးရိ ခါးေလးကို ေရွႊတိုးေနာက္ဆုတ္ တစ္မ်ိုး အေပၚေအာက္ တစ္မ်ိုး သီရိ ခါးေလးကို ကိုင္ကာ ထိန္းေက်ာင္းလွုပ္ရွားေစလိုက္တယ္ …. သီ၇ိ ကိုယ္လံုးေလးကို ေမွာက္ခ်လိုက္ျပီ ေအာက္ ကေနအဆက္မျပတ္ ေကာ႔တင္ ေပးလိုက္ေတာ႔ သီ၇ိ ခမ်ာ အံေလးၾကိတ္ လူေလး တုန္သြားကာ ကၽြန္ေတာ္ ကိုအတင္းဖက္ရင္း သီရိ အဖုတ္ထဲက အရည္ေတြ ဒလေဟာ ထြက္လာေတာ႔တယ္…့ေမာပန္းသြားတဲ႔ သီရိ ကိုယ္လံုးေလးကို အသာဖတ္ရင္း ဆိုဖာေလးေပၚ လွဲတင္ကာ အနားယူေစလိုက္ေတာ႔ သီရင္ ရင္အစံုဟာ အသက္ရွု ျမန္ဆန္ မွုေၾကာင္ နိမ္ခ်ည္ျမင္႔ခ်ည္ျဖစ္ျပီ မ်က္လံုးေလး မွိတကာ ေျခပစ္လက္ပစ္ေလးကို မွိန္းေနေတာ႔တယ္ …………..
့ မ ကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ တို႔ ႏွစ္ေယာက္ လုပ္တာၾကည္႔ရင္း စိတ္ေတြၾကြ ေနေတာ႔ သူ႔အဖုတ္ေလးကို ပြတ္သပ္လို႔ေနတယ္ …. ကၽြန္ေတာ္လည္း မတက္ရပ္လိုက္ျပီ .. မ ဘက္ကိုလွည္႔ကာ မ်က္ႏွာမူလိုက္ေတာ႔ မ က ေမာ႔ၾကည္႔လာရင္ .. ကၽြန္ေတာ္ လိင္တံကို ၾကည္႔လို႔သာ ေနေတာ႔တယ္… ကၽြန္ေတာ္လည္း မ ေျခေထာက္ေတြ ကို ဆြဲတင္လိုက္ျပီ .. ေပါင္ေလး ႏွစ္ဖက္ကို ကားထားေစလိုက္တယ္ …
မ ဘက္ ကိုခက္ကိုင္းကိုင္းေလး ေနလိုက္ျပီး မာေနေသးတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ လိင္တံကို ကိုင္ကာ တစ္ဖက္က မ ေပါင္ေလးကိုကိုင္ကာ မ အဖုတ္ရွိရာ ဆီခ်ိန္သားကိုက္ ထိုးထည္႔ လိုက္ေတာ႔တယ္ ……အားးးးး ….. ကၽြတ္……… ကၽြတ္……… လို႔စုပ္သတ္ရင္းအဆံုးတိုင္ ေျဖးေျဖးခ်င္း၀င္လာတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ လိင္တံကို အ၀င္ေကာင္းေအာင္ ေပါင္ေလးေတြ ပိုကားေပးလာတယ္ …… မ လက္ေတြ ဟာကၽြန္ေတာ္လည္ပင္းေလးကို ရီးေလးခိုကာ သိုင္းဖတ္ရင္း ဖင္ေလးကို အေပၚေျမွာက္ကာ ေကာ႔လာေတာ႔တယ္ … ကၽြန္ေတာ္လည္း မေပါင္ေတြ ကို တြန္းတင္ျပီး လက္ေထာက္ကာ ခါးအားကို သံုးျပီး တစ္ခ်က္ခ်င္း ေဆာင္႔ေပးလိုက္တယ္ ….
အင္း .. အင္္္းးးးးးးးး … အ .. အ… အမ ရဲ႕ ေအာ္သံေတြ ေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္ ေသြးေတြဟာ ဆူပြတ္ လာျပီး ခပ္ၾကမ္းၾကမ္းေဆာင္ေပးလိုက္တယ္ …. မ ကေတာ႔ ေအာက္ကေန ေကာ႔တင္လိုက္ ကၽြန္ေတာ္ ႏွုတ္ခမ္းေတြ ကို လွမ္းလွမ္း စုပ္လိုက္ေပါ႔ … ကၽြန္ေတာ္ ေဆာင္႔ ခ်က္ေတြ ေအာက္မွာ တ အင္းအင္း ညီးညဴရင္ ထြန္႔ထြန္႔လူးေနေတာ႔တယ္….. သီရိ နဲ႔လည္း လုပ္ထားေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ ျပီးခ်င္လာျပီ ဗ်ာ…
” မ .. ကၽြန္ေတာ္ ျပီးေတာ႔မယ္ … ”” အင္း .. မ လဲ ျပီးေတာ႔မယ္ … ျမန္ျမန္ေဆာင္႔ေပး ”” ဟုတ္ .. ေဆာင္္႔ျပီေနာ္ ”ကၽြန္ေတာ္လည္း ရွိသမွ် အားေတြစုျပီး ခပ္ျမန္ျမန္ေလး ေဆာင္႔ေပးလိုက္ေတာ႔တယ္ … ေပါင္ခ်င္းရိုက္သံေတြ ဆူညံ လာျပီး … ကၽြန္ေတာ္ လည္း မ အဖုတ္ထဲ ကို သုတ္ရည္ ပူပူေလးေတြ ပန္းထည္႔ေပးလိုက္ေတာ႔တယ္…. မ ကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ ကို အတင္းဖတ္ျပီး အဖုတ္ အတြင္းသားေတြ နဲ႔ ညွစ္ရင္း ညွစ္ရင္း အရည္ေတြ ေပါင္ေၾကာ တစ္ေလ်ာက္ စီးဆင္းလာကာ ျငိမ္သြားေတာတယ္………
တင္ေတာင္………. တင္ေတာင္ …………..အိမ္ေရွ႔က ဘီလ္တီးသံ ၾကားေတာ႔မွပဲ အိမ္မက္မက္ေန တာကေန လန္႔ႏိုးရင္……… တံခါး ရွိရာ ဆီကို ေလွ်ာက္သြားျပီး တံခါး လက္ကိုင္ဘုေလးကို ဆြဲလွည္႔လိုက္ေတာ႔ကၽြန္ေတာ္ လံုး၀ မေမွ်ာ္လင္႔ထားတဲ႔ သူ …… ညတုန္းက ကၽြန္ေတာ္ အိမ္မက္ထဲ က မင္းသမီးေလး … တီရွပ္ အနီေလးနဲ႔ ထမိန္ အနက္ေလး၀တ္ထားတဲ႔ သီရိ ျဖစ္ေနပါလား ………ဟာ………. သီရိ ေစာေစာစီးစီ ပါလား ….နာရီလည္း ျပန္ၾကည္႔ ပါအုန္း အကိုရယ္ ၁၀ နာရီေတာင္ထိုးေတာ႔မယ္ ..
ဟုတ္လား သိဘူး သီရိ ရ … အကို အိပ္ေနတာ …ဒါနဲ႔ ဘယ္က လွည္႔လာတာလဲ …..ေက်ာင္းသြားမယ္ ဆိျုပီး ထြက္လာတာ…….. မ တို႔ အေမ ေတာင္အိမ္ကိုေရာက္ လာျပီ သီရိ အေမနဲ႔ အတူ အျပင္သြားၾကျပီေအာ္ …….. ဒါဆို အကို ဒီမွာ ရွိမွန္းသိလို႔ လာတာေပါ႔ေနာ္ ….အင္း….. မ တို႔ အေမ ေျပာတယ္ေလ.. အကို ညက အိမ္မွာ အိပ္တယ္ ဆိုလို႔ဟုတ္တယ္ အကို လည္း သီရိ ကိုလိုက္ ပို႔ျပီး ေတာ႔ အိမ္ကို မျပန္ခ်င္ေတာ႔ တာနဲ႔ ဒီမွာ လာအိပ္တာသီရိ ဘာစားျပီးျပီလဲ ……. ခဏေနာ္ အကို မ်က္ႏွာေတြ ဘာေတြ သစ္လိုက္ အုန္းမယ္ …
လုပ္လုပ္ အကို ေအးေဆး………….ကၽြန္ေတာ္လည္း မ်က္ႏွာသစ္ သြားတိုက္ ေရမိုးပါ တစ္ခါတည္း ခ်ိဳးျပီး အိမ္ေရွ႕ခန္းကို ထြက္လာလိုက္တယ္ … ကၽြန္ေတာ္ သီရိ ေဘးနားမွာ ၀င္္ထိုင္လိုက္တယ္ဆိုရင္ပဲ စာအုပ္ ဖတ္ေနတဲ႔ သီရိ ကကၽြန္ေတာ္ဘက္ လွည္႔႔ၾကည္႔ျပီးညက ဘာလို႔ အိမ္မျပန္တာလဲဘာရယ္ ဟုတ္ပါဘူးကြာ … သီရိ အိမ္ေပၚ တက္သြားတာ ၾကည္႔ျပီး စိတ္ထဲတစ္မ်ိဳး ၾကီးျဖစ္ သြားတာ နဲ႔ အိမ္မျပန္ပဲ ဒီမွာ လာအိပ္လိုက္တာသီရိ ေကာ ညက အိပ္လို႔ေပ်ာ္လား ….. အကို ညက သီရိ ကိုေတာင္ အိမ္မက္ မက္ေနတာ ….
သီရိ နဲ႔ အကို ေပ်ာ္ေနလိုက္ၾကတာ သိလား…ဟုတ္လား သီရိ လည္းအကို အေၾကာင္ေတြးေနတာ … ျပီးေတာ႔ ဘယ္လိုအိပ္ေပ်ာ္ သြားမွန္းမသိေတာ႔ဘူးတကယ္ .. ဘာေတြ ေတြးေနလဲ ေျပာျပ အကို ကိုအမယ္ ……. ဒီလက္ က ဘာမွ လဲ မဆိုင္ဘူး .. ေရာက္လာျပီခ်စ္လို႔ ဖတ္တာေပါ႔ သီရိ ရယ္ေတာ္ပါ …. ခ်စ္တယ္ ခ်စ္တယ္ ေျပာျပီ မသိတာ ၾကေနတာပဲ ဟြန္းတကယ္ပါ သီရိ ရယ္ ……
ကၽြန္ေတာ္ လည္းပါစပ္က ေတာ္ကီေလးေတြပြားလိုက္ လက္ကေလးေလးက သီရိ ကိုဖတ္ထားျပီ ပုခံုးသားေလးကို ပြတ္ေပးေနလိုက္ေပါ႔ .. တစ္ခါ တစ္ခါ ကၽြန္ေတာ္လက္ေတြဟာ လက္ေမာင္းေပၚကေန ေက်ာ္ျပီး သီရိ ႏိုးသီးေခါင္းေလးကို မထိတထိေလး ခလုတ္တိုက္တိုက္ ေပးလိုက္တယ္ …. ႏို႔သီးေခါင္းေလးကို ထိမိတဲ႔ အခ်ိန္ေတြဆို သီရိ ကိုယ္လံုးေလးတြန္႔ တြန္႔သြားျပီး ေခါင္းေလးငုံ ပခံုးေလးေတြ က်ုဳ႕ံက်ံဳသြားေတာ႔တယ္ …ကၽြန္ေတာ္လက္ေတြ လည္းဟိုပြတ္ဒီပြတ္ ဒီပြတ္လုပ္ရင္း သီရိ ကို ကၽြန္ေတာ္ ရင္ခြင္ထဲဆြဲသြင္းလိုက္ေတာ႔တယ္ …
နဖူးေလးကို ငံုျပီး နမ္းကာ ကၽြန္ေတာ္ လက္ေတြကေတာ႔ သီရိ ႏို႔အံုေလးေပၚ ခပ္ဖြဖြေလး ဆုပ္ေခ် ျဖစ္ညွစ္ ေပးေနလိုက္ေတာ႔တယ္ …. သီရိ ေခါင္းေလးကိုဆြဲေမာ႔ကာ သီရိ ႏွုတ္ခမ္းသားေလးကို ဖမ္းစုပ္ လိုက္တယ္ဆိုရင္ပဲ သီရိ ရဲ႔ တုန္႔ျပန္အနမ္းေတြကို ရရွိလာေတာ႔တယ္……သီရိ အက်ီ ခၽြတ္လိုက္ပါလား .. ေတာ္ၾကာ ေၾကကုန္အုန္းမယ္ေခါင္းေလးညိမ္႔ ကာ အင္းလို႔ မတိုးမက်ယ္ေလး ေျပာတယ္ဆိုရင္ပဲ ကၽြန္ေတာ္ ဟာ သီရီ ၀တ္ထားတဲ႔တီရွပ္ေလးကို ေခါင္းေပၚကေနဆြဲခၽြတ္လိုက္ေတာ႔တယ္.. …. အနက္ ေရာင္ဘရာစီယာ ေအာက္မွာ မဖံုးႏိုင္ မဖိႏိုင္ နဲ႔ တစ္၀က္ေလာက္ေပၚေနတဲ႕ သီရိ ရဲ႕ႏို႔ ေတြကို ခဏတာ မိန္းေမာၾကည္႔ေန လိုက္တယ္ …..
ဘာလို႔ အဲ႔ေလာက္ၾကည္႔ ေနတာလဲ … ဒီမွာ ရွက္ေနျပီ ကြာမရွက္ ပါနဲ႔ကြာ….. သီရိ ႏို႔ေတြက ျဖဳးေဖြးလံုး ၀ိုင္းျပီ လွလြန္းလို႔ပါကၽြန္ေတာ္ လည္းေျပာလည္းေျပာ ဘရာေလးပါ ခၽြတ္ခ် လိုက္ေတာ႔တယ္ … အကာကြယ္ကင္းမဲ႔ေနတဲ႕ သီၤရိ ႏို႔ေလးေတြကို ပြတ္ေခ်လိုက္ ကုန္းစုပ္လိုက္ လွ်ာေလး နဲ႔ ႏို႔ သီးေခါင္းေလးကို စက္၀ိုင္း၀ိုင္းသလို လုပ္လိုက္ေတာ႕ ရင္သားေလးေတြ ေကာ႕ေကာ႔ ေပးကာ သီရိ ခင္ဗ်ာ ေကာင္းေနေတာ႔တာေပါ႔ …ကၽြန္ေတာ္ လည္း၀တ္ထားတဲ႔ ပုဆိုးကို အသာေလ်ာခ်လိုက္ျပီး သီရိ လက္ကေလးကို ကၽြန္ေတာ္ လိင္တံေပၚ တင္ေပးလိုက္ေတာ႔တယ္…အို…။   ။
ျပီးပါျပီ...။   ။